Blog hlavně o chatbotech:
Doporučení:

Protože se chceme neustále zlepšovat a posouvat, rozhodli jsme se udělat nejrozsáhlejší klientskou analýzou chatbotů v ČR. Ta nám ukázala, jak se uživatelé v chatbotu chovají a co je ještě potřeba vylepšit.

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Protože se chceme neustále zlepšovat a posouvat, rozhodli jsme se udělat nejrozsáhlejší klientskou analýzou chatbotů v ČR. Ta nám ukázala, jak se uživatelé v chatbotu chovají a co je ještě potřeba vylepšit.

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.
Nejnovější:

27 000 návštěvníků Comic-Conu provází chatbot – Využití chatbota na hromadných akcích Předpokládaná doba čtení: 6 minut Nápad využít chatbota na

Chatbot v B2B: Jak s GASTRO MACH měníme gastronomický průmysl! Předpokládaná doba čtení: 5 minut Každá firma hledá nejlepší způsob,

Nová éra AI v byznysu: Jak DeepSeek mění pravidla hry a proč by měl každý majitel firmy zpozornět DeepSeek otřásá

Spime.cz má chatbota s konfigurátorem a kontextovou AI! Tradiční český výrobce postelí a matrací, to je Postelia s.r.o. Spánek je velmi

Reklama na sociálních sítích, náborový chatbot a kandidáti, kteří musí natočit video. Ukážeme vám náš náborový proces.

Protože se chceme neustále zlepšovat a posouvat, rozhodli jsme se udělat nejrozsáhlejší klientskou analýzou chatbotů v ČR. Ta nám ukázala, jak se uživatelé v chatbotu chovají a co je ještě potřeba vylepšit.

Zodpovězená drtivá většina dotazů, zautomatizované poptávky a nové kontakty na zájemce? Přesně tak funguje chatbot v pivovaru!

Chatbot jako osobní on-line opravář a rádce! 24/7 připraven pomoci! Podívejte se, jak funguje pro firmu Elny.

Auto ESA díky šéfbotu měsíčně získává 3000 poptávek na prodej vozů a ročně ušetří miliony v marketingu Již více jak

Chatbot v realitách: Jak s Explicit Reality tvoříme budoucnost realitního byznysu Nestačí spoléhat se na reference, studené kontakty, nebo dokonce

Chatbot pro coworking: Všechny kanceláře stále plné díky šéfbotu! Automatizované poptávky, zrychlený proces rezervací a získané kontakty na zájemce? To

Chatbot v transfuzním lékařství: Optimalizace odběrových center v České republice Zdravotnický sektor je jedním z nejdynamičtěji se vyvíjejících oborů, kde

Advokacie a moderní technologie k sobě patří aneb Chatbot v taláru Život každého člověka je rámován zákony. Vyznat se v

Chatbot jako instruktor v Autoškole KING Přes 6 milionů osob v České republice vlastní řidičský průkaz. Aby mohl člověk rozšířit

Chatbot střízlivě radí s výběrem tuzemských pálenek a likérů Šéfbot během svého fungování zabrousil snad do všech oborů lidské činnosti

Šéfbot je nepostradatelným doplňkem, udělal mi nový kanál příjmu zakázek, říká šéf řemeslníků. To po tříleté spolupráci říká Pavel Frydl,

HR chatbota se bát nemusíte! Personalistu nenahradí, ale ušetří mu čas Platíte pracovním portálům desítky nebo dokonce stovky tisíc ročně?

Chatbot, ideální pomocník pro řemeslníky Sehnat v dnešní době dobrého řemeslníka je stále obtížnější. A to i přesto, že na

Chatbot pro neziskové organizace: v tíživé životní situaci pomáhá virtuální Klára z Člověk v tísni Neziskové organizace v České republice dlouhodobě

Analýza trhu skrze chatbot pomůže poznat lépe vašeho zákazníka! Svého zákazníka jistě znáte, máte fungující živnost nebo firmu a víceméně

Chatbot obstará komunikaci občanů se samosprávami Již pár let využívá několik desítek obecních samospráv v České republice chatbota ke komunikaci

SOS výživné aneb když chatbot pomáhá v těžkých situacích Každoročně je v České republice rozvedeno přes 20 tisíc párů. Tímto

Jak chatbot zefektivňuje práci řezníkům v Naše maso? Tým lidí seskupených kolem Radka Chaloupky provozuje již 20 let řeznictví v

Alza, Datart, Electroworld nebo Pilulka, tam všude má Philips své chatboty od šéfbota! Cílem společnosti Philips je zlepšovat životy lidí

Leader estetické medicíny Asklepion využívá chatbota k chytrému sběru zpětné vazby klientů Asklepion – Institut klinické a estetické medicíny založený

Co je to chatbot? Chatboot, chatbox, chatterbot, chetot, chetbot, četbot, chatot nebo třeba četovací okénko. I tyto varianty slova chatbot

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Chatbot pomáhá v komunikaci s uprchlíky z Ukrajiny! Již počátkem války na Ukrajině dorazilo do Prahy několik tisíc uprchlíků denně.

Jaký je rozdíl mezi tlačítkovým chatbotem a umělou inteligencí, která rozpoznává, co píšete?

Tím nejkrásnějším dárkem, který může podnik od svých klientů dostat, je jednoznačně zpětná vazba. Chatbot vám s jejím získáním a zpracováním může výrazně pomoct. Jak?

Často se nás klienti ptají, jestli chatbot dokáže plně nahradit živý chat. Mnoho jich totiž říká, že jejich produkt nebo služba je tak specifická, že není možné ji nahradit živý chat chatbotem. Tak jak to tedy je?

Po více než 130 funkčních implementacích chatbotů jsme také velice úzce spolupracovali s desítkami marketingových agentur a dalších freelance expertů ať už na PPC, Facebook, influencer marketing, print a další. Společně s nimi jsme řešili mimo jiné také měření našich chatbotů a ve finále vidíme dvě hlavní možnosti, jak konverze z chatbota měřit. Pojďme se teď na ně podívat.

Udělat dobré víno je umění. Víno vyžaduje spoustu času, energie a péče. Právě proto jsme se rozhodli vinařům pomoci s jejich podnikáním online, a to chatbotem. Tak, aby měli čas na to, na čem opravdu záleží – na víno! A jak to celé funguje?

Rozhovor s Honzou Ružičkou: Proč zrovna chatbot? Konkurenci musíš dohnat tím, že hodně pracuješ a děláš dobrou práci,“ říká v

Rozhovor s Richardem Weinbergem: Chatbot pro aukční síň Jak může Richard Weinberg potvrdit, chatbot má svoje využití i při on-line

Chatbot v mobilních aplikacích V dnešní době, kdy má snad každý z nás v kapse chytrý telefon, jsou mobilní aplikace stále častěji

Chatbot může být všestranným nástrojem, který využije jak e-shop, hotel nebo kominictví. A jak vám chatbot může pomoci zlepšit zákaznickou zkušenost?

Chatbot je nástroj, který na vašich stránkách funguje 24/7, generuje vám poptávky, vysvětluje vaši nabídku nebo odpovídá na často kladené dotazy. A my víme, že to opravdu funguje. Ale nemusíte věřit jen našemu slovu! To, že chatbot je efektivní a jako moc je efektivní se samozřejmě dá i změřit.

Pro koho je chatbot užitečný? Spousta lidí má stále mylnou představu, že chatboty využijí jen velké firmy, které se živí právě na internetovém poli. V dnešní době využije chatbota na svých stránkách opravdu každý, ať už je to autoškola nebo kominík. A jak chatbot může pomoci malé firmě?

Prodělali jste COVID-19? Připojte se k týmu ÚVN a darujte plazmu! Ústřední vojenská nemocnice Praha – Oddělení hematologie a krevní transfuze pod vedením pana primáře plk. MUDr. Miloše Bohoňka, Ph.D. využívá k léčbě nemoci COVID-19 rekonvalescentní plazmu, stejně jako některé další nemocnice v ČR, které naleznete na https://www.transfuznispolecnost.cz/

ažujete pořízení chatbota? Bojíte se, že vám jeho vytváření zabere příliš mnoho času, který nemáte? Nebo svůj čas chcete investovat primárně do jiných oblastí, ale zároveň zefektivnit svůj klientský servis? Pořízení chatbota již nemusíte odkládat. Díky nám je jeho vytvoření na míru možné i bez desítek hodin vaší práce! Podívejte se s námi podrobně na to, kolik vašeho času vytváření chatbota skutečně zaber

Rozhovor o chatbotu pro neziskovou organizaci Aby se zvířata měla alespoň O chlup líp. Na začátku byla myšlenka pomoci organizacím,

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

3+1 důvody, proč mít na e-shopu chatbot! Chatboti hýbou světem a díky naší aktivitě si přes chatbota můžete objednat kominíka,

Jak se neziskovky seznamovaly s šéfbotem Nápad uspořádat seminář pro neziskovky nám už dlouho ležel v hlavě. A protože jsme muži a

Šéfbot je natolik univerzální, že se dá použít opravdu v kterémkoliv oboru. „Snažili jsme se udělat šefbota pro laiky, aby

Zodpovězte až 80 % běžných otázek a ušetřete 30 % nákladu s nimi spojené Dali jsme si za vás práci

Jaký nástroj je u zákazníků nejoblíbenější? Se 73 % je na prvním místě spokojenost s live chaty Nejmenší spokojenost je

„Některé firmy v České republice nahlíží na chatboty jen jako na zákaznickou podporu, která na vás vyskočí při návštěvě webu. Chatbot je přitom úplně nový a bohatý marketingový kanál, který je využitelný prakticky pro cokoliv. Jako byste si koupili kapesní skládací nůž s padesáti funkcemi a používali jen pilku,“ říká Jan Ružička, ….

27 000 návštěvníků Comic-Conu provází chatbot – Využití chatbota na hromadných akcích Předpokládaná doba čtení: 6 minut Nápad využít chatbota na

Chatbot v B2B: Jak s GASTRO MACH měníme gastronomický průmysl! Předpokládaná doba čtení: 5 minut Každá firma hledá nejlepší způsob,

Nová éra AI v byznysu: Jak DeepSeek mění pravidla hry a proč by měl každý majitel firmy zpozornět DeepSeek otřásá

Spime.cz má chatbota s konfigurátorem a kontextovou AI! Tradiční český výrobce postelí a matrací, to je Postelia s.r.o. Spánek je velmi

Reklama na sociálních sítích, náborový chatbot a kandidáti, kteří musí natočit video. Ukážeme vám náš náborový proces.

Protože se chceme neustále zlepšovat a posouvat, rozhodli jsme se udělat nejrozsáhlejší klientskou analýzou chatbotů v ČR. Ta nám ukázala, jak se uživatelé v chatbotu chovají a co je ještě potřeba vylepšit.

Zodpovězená drtivá většina dotazů, zautomatizované poptávky a nové kontakty na zájemce? Přesně tak funguje chatbot v pivovaru!

Chatbot jako osobní on-line opravář a rádce! 24/7 připraven pomoci! Podívejte se, jak funguje pro firmu Elny.

Auto ESA díky šéfbotu měsíčně získává 3000 poptávek na prodej vozů a ročně ušetří miliony v marketingu Již více jak

Chatbot v realitách: Jak s Explicit Reality tvoříme budoucnost realitního byznysu Nestačí spoléhat se na reference, studené kontakty, nebo dokonce

Chatbot pro coworking: Všechny kanceláře stále plné díky šéfbotu! Automatizované poptávky, zrychlený proces rezervací a získané kontakty na zájemce? To

Chatbot v transfuzním lékařství: Optimalizace odběrových center v České republice Zdravotnický sektor je jedním z nejdynamičtěji se vyvíjejících oborů, kde

Advokacie a moderní technologie k sobě patří aneb Chatbot v taláru Život každého člověka je rámován zákony. Vyznat se v

Chatbot jako instruktor v Autoškole KING Přes 6 milionů osob v České republice vlastní řidičský průkaz. Aby mohl člověk rozšířit

Chatbot střízlivě radí s výběrem tuzemských pálenek a likérů Šéfbot během svého fungování zabrousil snad do všech oborů lidské činnosti

Šéfbot je nepostradatelným doplňkem, udělal mi nový kanál příjmu zakázek, říká šéf řemeslníků. To po tříleté spolupráci říká Pavel Frydl,

HR chatbota se bát nemusíte! Personalistu nenahradí, ale ušetří mu čas Platíte pracovním portálům desítky nebo dokonce stovky tisíc ročně?

Chatbot, ideální pomocník pro řemeslníky Sehnat v dnešní době dobrého řemeslníka je stále obtížnější. A to i přesto, že na

Chatbot pro neziskové organizace: v tíživé životní situaci pomáhá virtuální Klára z Člověk v tísni Neziskové organizace v České republice dlouhodobě

Analýza trhu skrze chatbot pomůže poznat lépe vašeho zákazníka! Svého zákazníka jistě znáte, máte fungující živnost nebo firmu a víceméně

Chatbot obstará komunikaci občanů se samosprávami Již pár let využívá několik desítek obecních samospráv v České republice chatbota ke komunikaci

SOS výživné aneb když chatbot pomáhá v těžkých situacích Každoročně je v České republice rozvedeno přes 20 tisíc párů. Tímto

Jak chatbot zefektivňuje práci řezníkům v Naše maso? Tým lidí seskupených kolem Radka Chaloupky provozuje již 20 let řeznictví v

Alza, Datart, Electroworld nebo Pilulka, tam všude má Philips své chatboty od šéfbota! Cílem společnosti Philips je zlepšovat životy lidí

Leader estetické medicíny Asklepion využívá chatbota k chytrému sběru zpětné vazby klientů Asklepion – Institut klinické a estetické medicíny založený

Co je to chatbot? Chatboot, chatbox, chatterbot, chetot, chetbot, četbot, chatot nebo třeba četovací okénko. I tyto varianty slova chatbot

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Chatbot pomáhá v komunikaci s uprchlíky z Ukrajiny! Již počátkem války na Ukrajině dorazilo do Prahy několik tisíc uprchlíků denně.

Jaký je rozdíl mezi tlačítkovým chatbotem a umělou inteligencí, která rozpoznává, co píšete?

Tím nejkrásnějším dárkem, který může podnik od svých klientů dostat, je jednoznačně zpětná vazba. Chatbot vám s jejím získáním a zpracováním může výrazně pomoct. Jak?

Často se nás klienti ptají, jestli chatbot dokáže plně nahradit živý chat. Mnoho jich totiž říká, že jejich produkt nebo služba je tak specifická, že není možné ji nahradit živý chat chatbotem. Tak jak to tedy je?

Po více než 130 funkčních implementacích chatbotů jsme také velice úzce spolupracovali s desítkami marketingových agentur a dalších freelance expertů ať už na PPC, Facebook, influencer marketing, print a další. Společně s nimi jsme řešili mimo jiné také měření našich chatbotů a ve finále vidíme dvě hlavní možnosti, jak konverze z chatbota měřit. Pojďme se teď na ně podívat.

Udělat dobré víno je umění. Víno vyžaduje spoustu času, energie a péče. Právě proto jsme se rozhodli vinařům pomoci s jejich podnikáním online, a to chatbotem. Tak, aby měli čas na to, na čem opravdu záleží – na víno! A jak to celé funguje?

Rozhovor s Honzou Ružičkou: Proč zrovna chatbot? Konkurenci musíš dohnat tím, že hodně pracuješ a děláš dobrou práci,“ říká v

Rozhovor s Richardem Weinbergem: Chatbot pro aukční síň Jak může Richard Weinberg potvrdit, chatbot má svoje využití i při on-line

Chatbot v mobilních aplikacích V dnešní době, kdy má snad každý z nás v kapse chytrý telefon, jsou mobilní aplikace stále častěji

Chatbot může být všestranným nástrojem, který využije jak e-shop, hotel nebo kominictví. A jak vám chatbot může pomoci zlepšit zákaznickou zkušenost?

Chatbot je nástroj, který na vašich stránkách funguje 24/7, generuje vám poptávky, vysvětluje vaši nabídku nebo odpovídá na často kladené dotazy. A my víme, že to opravdu funguje. Ale nemusíte věřit jen našemu slovu! To, že chatbot je efektivní a jako moc je efektivní se samozřejmě dá i změřit.

Pro koho je chatbot užitečný? Spousta lidí má stále mylnou představu, že chatboty využijí jen velké firmy, které se živí právě na internetovém poli. V dnešní době využije chatbota na svých stránkách opravdu každý, ať už je to autoškola nebo kominík. A jak chatbot může pomoci malé firmě?

Prodělali jste COVID-19? Připojte se k týmu ÚVN a darujte plazmu! Ústřední vojenská nemocnice Praha – Oddělení hematologie a krevní transfuze pod vedením pana primáře plk. MUDr. Miloše Bohoňka, Ph.D. využívá k léčbě nemoci COVID-19 rekonvalescentní plazmu, stejně jako některé další nemocnice v ČR, které naleznete na https://www.transfuznispolecnost.cz/

ažujete pořízení chatbota? Bojíte se, že vám jeho vytváření zabere příliš mnoho času, který nemáte? Nebo svůj čas chcete investovat primárně do jiných oblastí, ale zároveň zefektivnit svůj klientský servis? Pořízení chatbota již nemusíte odkládat. Díky nám je jeho vytvoření na míru možné i bez desítek hodin vaší práce! Podívejte se s námi podrobně na to, kolik vašeho času vytváření chatbota skutečně zaber

Rozhovor o chatbotu pro neziskovou organizaci Aby se zvířata měla alespoň O chlup líp. Na začátku byla myšlenka pomoci organizacím,

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

3+1 důvody, proč mít na e-shopu chatbot! Chatboti hýbou světem a díky naší aktivitě si přes chatbota můžete objednat kominíka,

Jak se neziskovky seznamovaly s šéfbotem Nápad uspořádat seminář pro neziskovky nám už dlouho ležel v hlavě. A protože jsme muži a

Šéfbot je natolik univerzální, že se dá použít opravdu v kterémkoliv oboru. „Snažili jsme se udělat šefbota pro laiky, aby

Zodpovězte až 80 % běžných otázek a ušetřete 30 % nákladu s nimi spojené Dali jsme si za vás práci

Jaký nástroj je u zákazníků nejoblíbenější? Se 73 % je na prvním místě spokojenost s live chaty Nejmenší spokojenost je

„Některé firmy v České republice nahlíží na chatboty jen jako na zákaznickou podporu, která na vás vyskočí při návštěvě webu. Chatbot je přitom úplně nový a bohatý marketingový kanál, který je využitelný prakticky pro cokoliv. Jako byste si koupili kapesní skládací nůž s padesáti funkcemi a používali jen pilku,“ říká Jan Ružička, ….