Analýzy a výzkumy

pruzkum trhu

Analýza trhu skrze chatbot pomůže poznat lépe vašeho zákazníka!

Analýza trhu skrze chatbot pomůže poznat lépe vašeho zákazníka! Svého zákazníka jistě znáte, máte fungující živnost nebo firmu a víceméně v čase rostete. Na dotaz marketingové agentury nebo freelancera, který k vám přišel nastavit PPC reklamu nebo sociální sítě, bez váhání odpovídáte na otázku „Kdo je váš klient“ odpověď „To může být každý“. Pokud to tak máte …

Analýza trhu skrze chatbot pomůže poznat lépe vašeho zákazníka! Číst dál »

vzpoura chatbotu

Vzpoura chatbotů: jeden práská na zaměstnavatele, druhý je rasista!

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Realitní marketing aneb jak prodat nemovitost

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Živý chat nebo chatbot? Co je lepší?

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.