fbpx

Chatbot

Chatbot_s_personou

Jak vytvořit chatbot s personou?

Jak vytvořit chatbot s personou? Jak vytvořit chatbota, který zaujme zákazníka? I robot může mít jméno a vlastnosti, stejně tak jako v kultovním filmu Číslo 5 žije! V dnešním článku nahlédneme do problematiky chatbotích person. Chatbot, který zaujme? Dejte mu osobnost. Je to často právě on (nebo ona!), který vytváří první dojem o vaší firmě …

Jak vytvořit chatbot s personou? Read More »

Chatbot_pro_HR

4 výhody využití chatbota při náboru

4 výhody využití chatbota při náboru Tráví váš náborový tým spoustu času hledáním a prověřováním kandidátů? Potom pro vás může být chatbot to pravé řešení. Zejména, pokud pracujete ve společnosti, která provádí nábory větších objemů. Ale i pro menší náborové kampaně může být chatbot velmi užitečný pomocník. Tráví váš náborový tým spoustu času hledáním a …

4 výhody využití chatbota při náboru Read More »

chatbot-pro-eshop

3+1 důvody, proč mít na e-shopu chatbot!

3+1 důvody, proč mít na e-shopu chatbot! Chatboti hýbou světem a díky naší aktivitě si přes chatbota můžete objednat kominíka, sjednat dopravu autobusem nebo dokonce získat informace o chirurgickém zákroku. Chatboty často tvoříme pro různé e-shopy, kde zvyšujeme prodeje a zlepšujeme zákaznický servis. Podívejte se na důvody, proč na e-shopu chatbota mít! Chatbot zvyšuje prodeje …

3+1 důvody, proč mít na e-shopu chatbot! Read More »

Louver chatbot

Rozhovor s Louver.cz

Šéfbot je natolik univerzální, že se dá použít opravdu v kterémkoliv oboru. „Snažili jsme se udělat šefbota pro laiky, aby byl intuitivní a pomohl s výběrem lidem, kteří se v našich produktech vůbec nevyznají. A to se opravdu povedlo,” říká majitel společnosti Louver, kde hraje šéfbot velmi důležitou roli. Čím se zabývá vaše společnost?  Zabýváme …

Rozhovor s Louver.cz Read More »

Vyřešení_dotazů

Jak ušetřit za zákaznický servis?

Zodpovězte až 80 % běžných otázek a ušetřete 30 % nákladu s nimi spojené Dali jsme si za vás práci a podívali jsme se na 2 zahraniční výzkumy a relevantní informace společně se zajímavostmi jsme vám rozepsali níže. Jeden ze článku je od mezinárodní technologické společnosti International Business Machines (IBM) a druhý ze článků je …

Jak ušetřit za zákaznický servis? Read More »

Kominík, nebo kameník?

Oba už šéfboty mají. Ideální pomocník pro řemeslníky Řemeslníci nemusejí sedět po večerech zbytečně u počítačů a domlouvat nové objednávky Pro klienta je díky chatbotovi řemeslník vždy na příjmu a vše s ním vyřídí Když se zeptáte Pro koho je chatbot užitečný?, hodně lidí si stále představí moderní internetové firmy o více zaměstnancích a především někoho, kdo se …

Kominík, nebo kameník? Read More »

Zákaznická_spokojenost

Zákaznická péče v Anglii

Jaký nástroj je u zákazníků nejoblíbenější?  Se 73 % je na prvním místě spokojenost s live chaty Nejmenší spokojenost je s využitím SMS zpráv 2 000 koncových zákazníků hodnotilo používané komunikační kanály Boj o zákazníky Zákaznická péče. Alfa a omega dnešního e-světa. Stovky firem na svých webech nabízí podobné produkty či služby. Žijeme v době, ve které si …

Zákaznická péče v Anglii Read More »

Jan_Ružička_cover

Rozhovor nejen o chatbotech

„Některé firmy v České republice nahlíží na chatboty jen jako na zákaznickou podporu, která na vás vyskočí při návštěvě webu. Chatbot je přitom úplně nový a bohatý marketingový kanál, který je využitelný prakticky pro cokoliv. Jako byste si koupili kapesní skládací nůž s padesáti funkcemi a používali jen pilku,“ říká Jan Ružička, ….