fbpx

Chatbot

Rekonvalescentní_plazma

Chatbot vysvětluje léčbu Covid-19 rekonvalescentní plazmou!

Prodělali jste COVID-19? Připojte se k týmu ÚVN a darujte plazmu! Ústřední vojenská nemocnice Praha – Oddělení hematologie a krevní transfuze pod vedením pana primáře plk. MUDr. Miloše Bohoňka, Ph.D. využívá k léčbě nemoci COVID-19 rekonvalescentní plazmu, stejně jako některé další nemocnice v ČR, které naleznete na https://www.transfuznispolecnost.cz/

jak_se_tvori_chatboti

Jak se zapojíte do procesu vytváření chatbota a kolik času to zabere?

ažujete pořízení chatbota? Bojíte se, že vám jeho vytváření zabere příliš mnoho času, který nemáte? Nebo svůj čas chcete investovat primárně do jiných oblastí, ale zároveň zefektivnit svůj klientský servis? Pořízení chatbota již nemusíte odkládat. Díky nám je jeho vytvoření na míru možné i bez desítek hodin vaší práce! Podívejte se s námi podrobně na to, kolik vašeho času vytváření chatbota skutečně zaber

Živý chat nebo chatbot? Co je lepší?

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Chatbot_s_personou

Jak vytvořit chatbot s personou?

Jak vytvořit chatbot s personou? Jak vytvořit chatbota, který zaujme zákazníka? I robot může mít jméno a vlastnosti, stejně tak jako v kultovním filmu Číslo 5 žije! V dnešním článku nahlédneme do problematiky chatbotích person. Chatbot, který zaujme? Dejte mu osobnost. Je to často právě on (nebo ona!), který vytváří první dojem o vaší firmě …

Jak vytvořit chatbot s personou? Číst dál »

Chatbot_pro_HR

4 výhody využití chatbota při náboru

4 výhody využití chatbota při náboru Tráví váš náborový tým spoustu času hledáním a prověřováním kandidátů? Potom pro vás může být chatbot to pravé řešení. Zejména, pokud pracujete ve společnosti, která provádí nábory větších objemů. Ale i pro menší náborové kampaně může být chatbot velmi užitečný pomocník. Tráví váš náborový tým spoustu času hledáním a …

4 výhody využití chatbota při náboru Číst dál »

chatbot-pro-eshop

3+1 důvody, proč mít na e-shopu chatbot!

3+1 důvody, proč mít na e-shopu chatbot! Chatboti hýbou světem a díky naší aktivitě si přes chatbota můžete objednat kominíka, sjednat dopravu autobusem nebo dokonce získat informace o chirurgickém zákroku. Chatboty často tvoříme pro různé e-shopy, kde zvyšujeme prodeje a zlepšujeme zákaznický servis. Podívejte se na důvody, proč na e-shopu chatbota mít! Chatbot zvyšuje prodeje …

3+1 důvody, proč mít na e-shopu chatbot! Číst dál »

Louver chatbot

Rozhovor s Louver.cz

Šéfbot je natolik univerzální, že se dá použít opravdu v kterémkoliv oboru. „Snažili jsme se udělat šefbota pro laiky, aby byl intuitivní a pomohl s výběrem lidem, kteří se v našich produktech vůbec nevyznají. A to se opravdu povedlo,” říká majitel společnosti Louver, kde hraje šéfbot velmi důležitou roli. Čím se zabývá vaše společnost?  Zabýváme …

Rozhovor s Louver.cz Číst dál »

Vyřešení_dotazů

Jak ušetřit za zákaznický servis?

Zodpovězte až 80 % běžných otázek a ušetřete 30 % nákladu s nimi spojené Dali jsme si za vás práci a podívali jsme se na 2 zahraniční výzkumy a relevantní informace společně se zajímavostmi jsme vám rozepsali níže. Jeden ze článku je od mezinárodní technologické společnosti International Business Machines (IBM) a druhý ze článků je …

Jak ušetřit za zákaznický servis? Číst dál »

Kominík, nebo kameník?

Oba už šéfboty mají. Ideální pomocník pro řemeslníky Řemeslníci nemusejí sedět po večerech zbytečně u počítačů a domlouvat nové objednávky Pro klienta je díky chatbotovi řemeslník vždy na příjmu a vše s ním vyřídí Když se zeptáte Pro koho je chatbot užitečný?, hodně lidí si stále představí moderní internetové firmy o více zaměstnancích a především někoho, kdo se …

Kominík, nebo kameník? Číst dál »

Zákaznická_spokojenost

Zákaznická péče v Anglii

Jaký nástroj je u zákazníků nejoblíbenější?  Se 73 % je na prvním místě spokojenost s live chaty Nejmenší spokojenost je s využitím SMS zpráv 2 000 koncových zákazníků hodnotilo používané komunikační kanály Boj o zákazníky Zákaznická péče. Alfa a omega dnešního e-světa. Stovky firem na svých webech nabízí podobné produkty či služby. Žijeme v době, ve které si …

Zákaznická péče v Anglii Číst dál »