Chatbot pro advokátní kancelář

Víte, že přicházíte až o 59,6 % poptávek mimo pracovní dobu?

Proč chatbot?

Přemýšleli jste někdy nad tím, kolik času denně alokujete na získání nových klientů? Podle výzkumu agentury Themis Solutions Inc. (Clio) je to až 1,4 hodiny denně. Dá se s tím něco dělat?

I právník musí spát, chatbot ne!

Je ale důležité si uvědomit, že chatbot samozřejmě právníka nenahradí, ani za něj nemůže vyřešit problém, který klient má. Ale může fungovat jako rádce nebo průvodce službami. Pro klienta může být obtížné vybrat si právní kancelář podle specializace, chatbot proto může zákazníka těmito specializacemi provést a vysvětlit mu, kterou vlastně potřebuje.

Zpracuje poptávku

Klient vyplní v chatbotu důležité informace o sobě a o tom, s kterým právním úkonem hledá pomoc, včetně toho jak na schůzku spěchá. Následně se pak můžete poptávkou, která dorazí do e-mailu, zaobírat vy nebo váš kolega.

Zlepší zákaznickou zkušenost

Protože chatbot radí a pomáhá 24/7, o zákazníka je postaráno ve dne v noci. Na dotazy odpovídá okamžitě, a to i v různých jazycích.

Advokátní mlčenlivost v chatbotu

Velkou výhodou je, že při využití chatbota zákazník zůstává anonymní, až do chvíle, kdy se rozhodne zanechat kontakt a sjednat si schůzku či konzultaci. Chatbot žádné odpovědi neukládá. Informace, které zákazník do chatbota vloží přijdou formou e-mailu nebo notifikace přímo do advokátní kanceláře.

Zjistěte, jestli se chatbot hodí i pro vás!

Jak probíhá spolupráce na chatbotech?

analýza

1) Analýza

S vaší pomocí analyzujeme a promyslíme nejvhodnější způsob, jak chatbot využít. (Více informací)

1) Analýza

Jak dosáhneme co nejlepších výsledků? Jedině s vámi! Čím více nám toho o vaší společnosti a cílech povíte, tím jednodušší bude naše budoucí spolupráce. S vaší pomocí analyzujeme Vaši advokátní kancelář jako celek, zjistíme, jaké jsou jeho přednosti a co mají vaši zákazníci rádi. Následně promyslíme nejvhodnější způsob, jak chatbot nejlépe integrovat.

null

2) Tvorba konverzačního stromu

Na základě vašich podkladů a důkladné analýzy sestavíme konverzační strom.
(Více informací)

2) Tvorba konverzačního stromu

Na základě vašich podkladů a důkladné analýzy sestavíme konverzační strom, který následně sami zhodnotíte a dohodneme se na případných úpravách.

null

3) Tvorba chatbota

Vytvoříme chatbota, kterého si sami můžete proklikat.
(Více informací)

3) Tvorba chatbota

Vytvoříme chatbota, kterého si sami můžete proklikat. Doladíme detaily jako je avatar, grafický vizuál apod. A chatbot může jít na vaše stránky!

null

4) Doporučení na marketing

Poradíme vám, jak chatbot integrovat do vaší dlouhodobé strategie.
(Více informací)

4) Doporučení na marketing

Můžeme doporučit, jaké marketingové kroky jsou nejvhodnější. Kampaň je spuštěná, reklamy běží a chatbot pracuje ve dne v noci. Začínají chodit první objednávky!

null

5) Ladění a report

Zpětná vazba a data jsou klíčová.
(Více informací)

5) Ladění a report

Zpětná vazba a data jsou klíčová. Jsme v neustálém kontaktu a vše vyhodnocujeme. V případě potřeby upravujeme chatbota.

Zjistěte, jestli se chatbot hodí i pro vás!

Příklad velkého konverzačního stromu

Proč chatbot od šéfbota?

Věříme, že v jednoduchosti je krása. Proto naše chatboty tvoříme na základě konverzačních stromů, AI není potřeba! Naším cílem není si s uživatelem jen povídat, chceme dlouhodobou spolupráci, a proto musíme mít výsledky. Naše řešení vede k objednávkám, má 100% správnost odpovědí, vše je bez čekání a pokud budete chtít, umíme chatboty udělat i v cizích jazycích.

Co služba obsahuje?

  • Analýza webových stránek / dodaných podkladů
  • Tvorba originálních textů
  • Správa po dobu spolupráce – jsme tu pro vás, když budete chtít něco změnit
  • Reporting – ukážeme čísla, díky kterým si ověříte, jak nástroj funguje
  • Úzká spolupráce na nastavení marketingových kampaní
  • Sdílíme zkušenosti z oborů – lepší výsledky dosažené nestandardním způsobem

Kdo chatbot vytvoří?

4

Jan Ružička. Více než 3 roky sbíral zkušenosti v oblasti chatbotů v Anglii a Dánsku a teď již třetím rokem v české kotlině šíří své nadšení pro chatboty.

3

Petr Chmela. Za více než 10 let v obchodu zjistil, že některou část obchodu může nahradit klidně i robot. Proto se rozhodl je prodávat.

1

Zuzana Koperdáková. Po více než 15 letech v korporátu, kde Zuzany posláním bylo zlepšovat zákaznický zážitek, se rozhodla skrze chatboty zlepšovat komunikaci firem se zákazníky.

2

Veronika Tůmová. Umělecká duše s velkým citem pro text. Nebojí se velkých výzev a stála u zrodu desítek funkčních chatbotů i pro jedny z nejznámější firem v Čechách.

Zanechte nám kontakt a zjistěte více!