Chatbot pro realitní makléře

Získejte důvěru zákazníků ještě předtím, než se s nimi potkáte.

Proč chatbot?

Určitě jste na některých webech realitních makléřů, případně i na svých, viděl kontaktní formulář „zanechte telefonní číslo a my vám zdarma naceníme nemovitost“. Je to tak? Tento kontaktní formulář funguje hlavně jako akvizice telefonních čísel a lidé to ví. Jednoduše, přidaná hodnota je nula. Člověk se cenu nemovitosti většinou nedozví nebo se ji dozví pouze potom, co ho kontaktuje hladový makléř. Proto jsme se zaměřili na získání telefonního čísla aby se mohl uskutečnit obchod, ale také dát přidanou hodnotu i návštěvníku webu.

Zjistěte, jestli se chatbot hodí i pro vás!

Prezentujte své reference zajímavě

Občas může být bariérou pro zájemce o prodej nemovitosti složité papírování. Neví třeba, proč se podepisuje smlouva o předkupním právu apod. Proto je důležité celý proces včetně právních úkonů vysvětlil. Chatbot je na to ideálním nástrojem, protože klient se dozví informace, které aktuálně potřebuje. Virtuální kopie spokojeného zákazníka mu to totiž může vysvětlit.

Nábor nových nemovitostí

Zákazník v chatbotu vyplní o jakou nemovitost se jedná. Např. byt v Praze 2+kk a na základě vyplněných údajů se mu ještě předtím než zadá kontakt ukáže relevantní reference s podobnými parametry. Včetně toho, za jakou dobu a za kolik se nemovistost prodala. Návštěvníkovi to dá hlavně důkaz jiného spokojeného klienta. Následně informujeme návštěvníka o možnosti nacenění zdarma a informací, že díky aukci může cena nemovitosti vzrůst až o 25%. Klient zanechá kontakt a vám na e-mail přijde přepis celé konverzace, včetně parametrů nemovitosti, které tam uživatel předtím zadal.

Jak probíhá spolupráce na chatbotech?

analýza

1) Analýza

S vaší pomocí analyzujeme a promyslíme nejvhodnější způsob, jak chatbot využít. (Více informací)

1) Analýza

Jak dosáhneme co nejlepších výsledků? Jedině s vámi! Čím více nám toho o vaší společnosti a cílech povíte, tím jednodušší bude naše budoucí spolupráce. S vaší pomocí analyzujeme Vaši advokátní kancelář jako celek, zjistíme, jaké jsou jeho přednosti a co mají vaši zákazníci rádi. Následně promyslíme nejvhodnější způsob, jak chatbot nejlépe integrovat.

null

2) Tvorba konverzačního stromu

Na základě vašich podkladů a důkladné analýzy sestavíme konverzační strom.
(Více informací)

2) Tvorba konverzačního stromu

Na základě vašich podkladů a důkladné analýzy sestavíme konverzační strom, který následně sami zhodnotíte a dohodneme se na případných úpravách.

null

3) Tvorba chatbota

Vytvoříme chatbota, kterého si sami můžete proklikat.
(Více informací)

3) Tvorba chatbota

Vytvoříme chatbota, kterého si sami můžete proklikat. Doladíme detaily jako je avatar, grafický vizuál apod. A chatbot může jít na vaše stránky!

null

4) Doporučení na marketing

Poradíme vám, jak chatbot integrovat do vaší dlouhodobé strategie.
(Více informací)

4) Doporučení na marketing

Můžeme doporučit, jaké marketingové kroky jsou nejvhodnější. Kampaň je spuštěná, reklamy běží a chatbot pracuje ve dne v noci. Začínají chodit první objednávky!

null

5) Ladění a report

Zpětná vazba a data jsou klíčová.
(Více informací)

5) Ladění a report

Zpětná vazba a data jsou klíčová. Jsme v neustálém kontaktu a vše vyhodnocujeme. V případě potřeby upravujeme chatbota.

Zjistěte, jestli se chatbot hodí i pro vás!

Příklad velkého konverzačního stromu

Proč chatbot od šéfbota?

Věříme, že v jednoduchosti je krása. Proto naše chatboty tvoříme na základě konverzačních stromů, AI není potřeba! Naším cílem není si s uživatelem jen povídat, chceme dlouhodobou spolupráci, a proto musíme mít výsledky. Naše řešení vede k objednávkám, má 100% správnost odpovědí, vše je bez čekání a pokud budete chtít, umíme chatboty udělat i v cizích jazycích.

Co služba obsahuje?

  • Analýza webových stránek / dodaných podkladů
  • Tvorba originálních textů
  • Správa po dobu spolupráce – jsme tu pro vás, když budete chtít něco změnit
  • Reporting – ukážeme čísla, díky kterým si ověříte, jak nástroj funguje
  • Úzká spolupráce na nastavení marketingových kampaní
  • Sdílíme zkušenosti z oborů – lepší výsledky dosažené nestandardním způsobem

Kdo chatbot vytvoří?

sefbot-team-3

Jan Ružička

Více než 3 roky sbíral zkušenosti v oblasti chatbotů v Anglii a Dánsku a teď již třetím rokem v české kotlině šíří své nadšení pro chatboty.

sefbot-team-4

Petr Chmela

Za více než 10 let v obchodu zjistil, že některou část obchodu může nahradit klidně i robot. Proto se rozhodl je prodávat.

sefbot-team (13)

Tomáš Vašíček

Když zrovna nesleduje moderní trendy v IT a marketingu, radí klientům, jak ideálně implementovat chatbot na jejich stránky.

sefbot-team-6

Zuzana Koperdáková

Po více než 15 letech v korporátu, kde Zuzany posláním bylo zlepšovat zákaznický zážitek, se rozhodla skrze chatboty zlepšovat komunikaci firem se zákazníky.

sefbot-team-5

Veronika Tůmová

Umělecká duše s velkým citem pro text. Nebojí se velkých výzev a stála u zrodu desítek funkčních chatbotů i pro jedny z nejznámější firem v Čechách.

Zanechte nám kontakt a zjistěte více!