Chatbot pro vinařství

Proč chatbot?

Poradí s výběrem

V předem definované konverzaci zákazníkům poradí s výběrem, doporučí konkrétní produkt a odkáže na něj v e-shopu. Hotelu nebo kavárně zase pomůže s objednáním většího množství vína nebo s vlastním logem na etiketě.

Představí služby

Pomůže zákazníkům s představením a poptáním degustací nebo ubytování. Zákazníka provede prostory vinného sklepu, pomůže s výběrem cateringu a nabídne ubytování a další služby. Do vinařství pak už míří hotová poptávka.

 

Zlepší zákaznickou zkušenost

Protože chatbot radí a pomáhá 24/7, o zákazníka je postaráno ve dne v noci. Na dotazy odpovídá okamžitě, a to i v různých jazycích.

Zjistěte, jestli se chatbot hodí i pro vás!

Jak probíhá spolupráce na chatbotech?

analýza

1) Analýza

S vaší pomocí analyzujeme váš e-shop a promyslíme nejvhodnější způsob, jak chatbot využít. (Více informací)

1) Analýza

Jak dosáhneme co nejlepších výsledků? Jedině s vámi! Čím více nám toho o vaší společnosti a cílech povíte, tím jednodušší bude naše budoucí spolupráce. S vaší pomocí analyzujeme e-shop jako celek, zjistíme, jaké jsou jeho přednosti a co mají vaši zákazníci rádi. Následně promyslíme nejvhodnější způsob, jak chatbot nejlépe integrovat.

null

2) Tvorba konverzačního stromu

Na základě vašich podkladů a důkladné analýzy sestavíme konverzační strom.
(Více informací)

2) Tvorba konverzačního stromu

Na základě vašich podkladů a důkladné analýzy sestavíme konverzační strom, který následně sami zhodnotíte a dohodneme se na případných úpravách.

null

3) Tvorba chatbota

Vytvoříme chatbota, kterého si sami můžete proklikat.
(Více informací)

3) Tvorba chatbota

Vytvoříme chatbota, kterého si sami můžete proklikat. Doladíme detaily jako je avatar, grafický vizuál apod. A chatbot může jít na vaše stránky!

null

4) Doporučení na marketing

Poradíme vám, jak chatbot integrovat do vaší dlouhodobé strategie.
(Více informací)

4) Doporučení na marketing

Můžeme doporučit, jaké marketingové kroky jsou nejvhodnější. Kampaň je spuštěná, reklamy běží a chatbot pracuje ve dne v noci. Začínají chodit první objednávky!

null

5) Ladění a report

Zpětná vazba a data jsou klíčová.
(Více informací)

5) Ladění a report

Zpětná vazba a data jsou klíčová. Jsme v neustálém kontaktu a vše vyhodnocujeme. V případě potřeby upravujeme chatbota.

Zjistěte, jestli se chatbot hodí i pro vás!

Příklad velkého konverzačního stromu

Proč chatbot od šéfbota?

Věříme, že v jednoduchosti je krása. Proto naše chatboty tvoříme na základě konverzačních stromů, AI není potřeba! Naším cílem není si s uživatelem jen povídat, chceme dlouhodobou spolupráci, a proto musíme mít výsledky. Naše řešení vede k objednávkám, má 100% správnost odpovědí, vše je bez čekání a pokud budete chtít, umíme chatboty udělat i v cizích jazycích.

Co služba obsahuje?

  • Analýza webových stránek / dodaných podkladů
  • Tvorba originálních textů
  • Správa po dobu spolupráce – jsme tu pro vás, když budete chtít něco změnit
  • Reporting – ukážeme čísla, díky kterým si ověříte, jak nástroj funguje
  • Úzká spolupráce na nastavení marketingových kampaní
  • Sdílíme zkušenosti z oborů – lepší výsledky dosažené nestandardním způsobem

Kdo chatbot vytvoří?

Jan Ružička šéfbot

Jan Ružička. Více než 3 roky sbíral zkušenosti v oblasti chatbotů v Anglii a Dánsku a teď již druhým rokem v české kotlině šíří své nadšení pro chatboty.

Petr Chmela šéfbot

Petr Chmela. Za více než 10 let v obchodu zjistil, že některou část obchodu může nahradit klidně i robot. Proto se rozhodl je prodávat.

Zuzana Koperdáková šéfbot

Zuzana Koperdáková. Po více než 15 letech v korporátu, kde Zuzany posláním bylo zlepšovat zákaznický zážitek, se rozhodla skrze chatboty zlepšovat komunikaci firem se zákazníky.

Nikola Terzičová šéfbot

Nikola Terzičová. Vymyslela a následně vytvořila desítky funkčních chatbotů i pro jedny z nejznámější firem v Čechách.

Zanechte nám kontakt a zjistěte více!