chatbot_a_mobilni_aplikace

Chatbot v mobilních aplikacích

V dnešní době, kdy má snad každý z nás v kapse chytrý telefon, jsou mobilní aplikace stále častěji využívané. A jak se s mobilními aplikacemi kamarádí chatbot? 

Nejčastěji chatboty vytváříme pro webové stránky, a to například pro usnadnění orientace na webu nebo na zodpovězení často kladených dotazů. Jelikož je ale chatbot všestranný nástroj, dá se samozřejmě využít i pro mobilní aplikace díky naší spolupráci s AppSisto

Chatbot-rádce s výběrem

Mobilní aplikace mají výborné využití pro komerční sféru, kde hlavně fungují jako podpora prodeje. Výhodou mobilní aplikace je možnost posílání notifikací (neboli upozornění) například na nové produkty, akce nebo slevy. Také se samozřejmě může vytvořit i speciální obsah, který je dostupný pouze a v mobilní aplikaci nebo remarketingové reklamy, které po opuštění webových stránek upozorní na možnost stažení mobilní aplikace, jako třeba u našeho klienta Premium gastro (stáhnout aplikaci).

V tomto případě může chatbot, stejně jako na webových stránkách, zastávat funkci průvodce produkty, rádce s výběrem nebo může jen představit firmu, například skrze video

Chatbot na zámku 

Mobilní aplikace nemusí jen prodávat, ale mohou být spíše informativní. Tento druh aplikace využijí například hrady a zámky nebo galerie. V aplikaci mohou samozřejmě být základní informace, jako otevírací doba, ceník nebo adresa. Notifikace se zde mohou posílat jako upozornění třeba na novou vernisáž (v případě galerie) nebo na nový okruh prohlídky na hradě. V době korona krize mohou být ještě aplikace využity například na virtuální prohlídku hradu nebo zámku. Náš klient Státní zámek Veltrusy (stáhnout aplikaci) používá chatbota ve své mobilní aplikaci jako test na znalosti, které můžete získat právě při virtuální prohlídce zámku. 

Chatbot a Covid-19 

Samozřejmě nesmíme zapomenou zmínit mobilní aplikaci, která se věnuje poskytování informací a psychologické podpory ohledně Covidu-19 (stáhnout aplikaci), tedy funguje jako pomyslný centrální bod pro informace, které jsou jinak roztroušené skrz nespočet webových stránek. V aplikaci jsou aktuální informace, seznam odběrových míst nebo důležité telefonní linky a on-line pomoc. Chatbot je zde využitý jako průvodce jednoduchým interaktivním dotazníkem pro léčbu Covidu-19 rekonvalescentní plasmou. Z dotazníku zjistíte, jestli jste vhodný dárce a chatbot vás rovnou odkáže na konkrétní odběrové místo.

 

Zajímá vás jak by chatbot mohl pomoct vaší mobilní aplikaci? Zanechte nám níže na sebe kontakt a my vám navrhneme řešení přímo na míru!

    Získejte ukázku chatbota zdarma!