fbpx
chatbot-a-zpetna-vazba

Chatbot a feedback: zpětná vazba je vždy až na 1. místě

Tím nejkrásnějším dárkem, který může podnik od svých klientů dostat, je jednoznačně zpětná vazba. Chatbot vám s jejím získáním a zpracováním může výrazně pomoct. Jak?

Kritika může vést jednak k řešení konkrétního nedostatku a dělat tak z nespokojených zákazníků spokojené, jednak data získaná od klientů v rámci zpětné vazby mohou posloužit pro efektivnější řízení podniku. Obojí představuje příležitost pro zkvalitnění služeb a budování kladného vztahu k vaší značce. Vidí-li zákazník, že na sobě chcete pracovat, leccos vám odpustí.

Neexistuje lepší marketing, než když je zákazník spokojený a řekne o vás dalším. Ale i negativní zpětná vazba, kterou od zákazníků získáte, může být výhra. Pokud se podněty svých klientů skutečně zabýváte, uznáte své chyby a napravíte je, tak lze i negativní hodnocení marketingově využít a obrátit ve svůj prospěch. Naslouchat se zkrátka vyplatí.

Chutnalo vám? A dostavily se vedlejší účinky?

Chatbota pro přijímání zpětné vazby jsme navrhli mimo jiné pro portál o očkování proti covid-19 v Praze nebo pro oblíbenou burgerovou restauraci s pobočkami ve třech českých městech. Tyto chatboty pro zpětnou vazbu neslouží k pouhému vyjádření spokojenosti či nespokojenosti. Jde o propracované komunikační nástroje, jejichž cílem je získat konkrétní data potřebná pro vylepšování služby a strategické plánování. Slova chvály a doporučení lze z chatbotu přímo sdílet a rozšiřovat tak dosah pozitivní zákaznické zkušenosti.

Podpora zpětné vazby = nejlepší investice

Zákazník má v případě spokojenosti zjevný zájem, aby daná služba pro něj byla ve stejné kvalitě k mání i nadále. Může vás proto chtít poplácat po zádech a říct: „Jen tak dál!“ Lidé jsou ale ze své podstaty líní, a tak bude mnohem častěji vhodné k získání cenné zpětné vazby zákazníky motivovat. Funkčním řešením v případě našeho klienta Master Burger je například poukaz s odkazem na hodnocení spokojenosti v chatbotu, který se přikládá k objednávce.

Data z průzkumu spokojenosti mohou být rozhodující na cestě k úspěchu, ale mohou být i naprosto k ničemu, pokud nejsou správně vyhodnocena. I to šéfbot umí. A rád pro vás ze získaných dat sestaví přehledný report.

Feedback chatbot se hodí pro každého, kdo stojí o spokojené zákazníky a podnikatelský úspěch. Vyplňte kontaktní formulář a vdechněme spolu život chatbotovi, který bude ideální pro vaše potřeby!

    Získejte ukázku chatbota zdarma!