fbpx

Oba už šéfboty mají.
Ideální pomocník pro řemeslníky

  • Řemeslníci nemusejí sedět po večerech zbytečně u počítačů a domlouvat nové objednávky
  • Pro klienta je díky chatbotovi řemeslník vždy na příjmu a vše s ním vyřídí
  • Úvodní oslovení šéfbota, které po 5 vteřinách vyskočí na návštěvníky stránky.

    Když se zeptáte Pro koho je chatbot užitečný?, hodně lidí si stále představí moderní internetové firmy o více zaměstnancích a především někoho, kdo se na internetovém poli živí. To je však mylná představa. Chatbota dnes může mít na svém webu opravdu každý. Kominík, nebo kameník, není problém. Řemeslníci mohou díky šéfbotovi získat velkou výhodu. 

    Z pohledu řemeslníka 

    Představte si, že jako řemeslník trávíte většinu hodin v terénu. Na střechách, v dílně, v domácnostech. Domů přicházíte zničení, protože jste vstávali už v 6 ráno, a jen tak tak jste stihli večeři v 7 večer. Jenže pak si ještě musíte sednout k e-mailu a probrat se hromadou zpráv, která vám napadala do schránky během dne. Necháte to až po večeři k televizi a u druhého nesmyslného mailu usnete.  

    Ukázka šéfbota, kterého na svých stránkách využívá kominík Jiří Hlavín.

    Nejlépe byste potřebovali, aby někdo přes den seděl u počítače, vyřizoval za vás objednávky a Vy se tak mohli v klidu věnovat jen své práci. Jenže zaměstnat člověka si buď nemůžete dovolit, nebo nechcete.  

    A nyní si jednoduše představte, že když někdo přijde na váš web, vyskočí na něj automatizovaný chat. Nabídne mu váš sortiment, ukáže, co děláte, odpoví návštěvníkovi stránek veškeré dotazy, kterými byste se museli večer pracně pročítat. Chatbot vám pomůže vyřídit objednávky a odpárat ty, kteří se jen zajímají. Bude návštěvníkovi pokládat takové otázky, díky kterým získáte nejlepší představu o další zakázce. 

    Z pohledu klienta 

    Sedíte na domovní schůzi, a právě jste si po verbálním boji a přes nevoli dvou devadesátiletých sousedů odsouhlasili, že si necháte vyčistit komín. Dostali jste vše na starosti. Je jedenáct hodin večer, Vy přijdete unaveni domů, otevřete si počítač a narazíte na webové stránky jednoho z kominíků. Pro vás překvapivě a bez čekání všechno vyřídíte on-line a budete mít najednou zodpovězené všechny vaše dotazy, zadáte jen telefonní číslo a předběžně si zamluvíte termín. 

    Máte hotovo. Druhý den se vám ozve řemeslník a už jen spolu doladíte detaily.  

    Šéfbot, který pomáhá s objednávkami pro kamenictví.

    Zní to jako pohádka? Uznáváme, že jsme ji trochu přibarvili (málokdo přehlasuje na domovní schůzi dva devadesátileté důchodce ;)). Nepodléhejte však představě, že chatbota využijí jen ti, kteří si před cestou do práce zapínají manžetové knoflíčky. Řemeslníci mohou v chatbotovi najít opravdového parťáka.