Seznam adres, který se dynamicky propisuje z Google API je jen jedna z mnoha funkcí, kterou našeptávač v našem chatbotu může mít. Další zajímavou funkcí je vlastní seznam, kde můžeme vložit téměř libovolný počet hodnot, v který se pak dá vyhledávat. Velkou výhodou celého řešení je validace vstupů, kde uživatelé mohou pouze zvolit předem definované varianty. Existuje zde také funkce tzv. citlivosti, kdy uživatel zadá jen pár písmen a našeptávač mu dohledá možné varianty, co chtěl napsat. Je snažší tyto vstupy vyhodnocovat a případně následně zapisovat do systémů.






Proč šéfbot?






Jak to funguje?
- Vytvoříme konverzační schéma
- Připravíme chatbot
- Měříme a optimalizujeme!
Jak tvoříme obsah chatbota?
- Analyzujeme vaše podnikání
- Navrhneme vhodné řešení
- Připravíme konverzační schéma
Věříme, že v jednoduchosti je krása. Proto naše chatboty tvoříme na základě konverzačních schémat. Naším cílem není popovídat si s potenciálním klientem. Chceme dlouhodobou spolupráci, a proto musíme mít výsledky. Naše řešení má výsledky.


60,1 % konverzací v chatbotech je mimo pracovní dobu. Jděte klientům naproti!
Chcete chatboty probrat osobně?


Jan Ružička
jednatel
jan.ruzicka@sefbot.cz
+420 728 320 265