fbpx

Našeptávač v chatbotu

Seznam adres, který se dynamicky propisuje z Google API je jen jedna z mnoha funkcí, kterou našeptávač v našem chatbotu může mít. Další zajímavou funkcí je vlastní seznam, kde můžeme vložit téměř libovolný počet hodnot, v který se pak dá vyhledávat. Velkou výhodou celého řešení je validace vstupů, kde uživatelé mohou pouze zvolit předem definované varianty. Existuje zde také funkce tzv. citlivosti, kdy uživatel zadá jen pár písmen a našeptávač mu dohledá možné varianty, co chtěl napsat. Je snažší tyto vstupy vyhodnocovat a případně následně zapisovat do systémů. 

Chatbot příklad našeptávače
Chatbot příklad našeptávače

Proč šéfbot?

Chatbot vytvoříme za vás!
vas cas vs nase prace
ukazka_chatbot_od_sefbota
Ukázka chatbota na mobilním zařízení
Chatbot, který má výsledky:
chatbot_report_sefbot

Jak to funguje?

Jak tvoříme obsah chatbota?

Věříme, že v jednoduchosti je krása. Proto naše chatboty tvoříme na základě konverzačních schémat. Naším cílem není popovídat si s potenciálním klientem. Chceme dlouhodobou spolupráci, a proto musíme mít výsledky. Naše řešení má výsledky.

chatbot konverzační mapa

60,1 % konverzací v chatbotech je mimo pracovní dobu. Jděte klientům naproti!

    Chcete chatboty probrat osobně?

    jan_ruzicka_sefbot

    Jan Ružička
    jednatel
    jan.ruzicka@sefbot.cz
    +420 728 320 265