Chatbot jako nový kanál příjmu zakázek!
Usnadněte si práci a většinu komunikace se zákazníky nechte na chatbotu
Šefbot je vhodný pro kohokoliv, kdo chce jít s dobou. Třeba pro kominíky! Chválím propracovanost a profesionalitu celého týmu.
Vaším hlavním úkolem je poskytovat kvalitní služby. Většinu komunikace s klienty a příjem zakázek nechte na šéfbotovi.
- Odpovídejte na dotazy 24/7
- Efektivně vysvětlete jaké služby nabízíte
- Získejte konkurenční výhodu
Když jste zaneprázdněni prací, je těžké odpovídat na telefonáty a e-maily okamžitě. Riskujete tím, že si potenciální zákazník zavolá do jiné firmy a vám uteče poptávka. Chatbot hravě zvládne odpovídat na dotazy, poskytovat důležité informace a dokonce přijímat objednávky, zatímco vy se soustředíte na svou práci.
Kompletní péče o zákazníky od A do Z
Možnost získání individuálních zakázek
Lepší práce se zákazníky a zlepšení služeb
Zaujměte kandidáty moderní formou komunikace
Nová zajímavá data pro marketing & obchod
Vyřešeno až 85,6 % opakujících se dotazů 24/7
Vysvětlí a nabídne tu nejideálnější službu pro každého zákazníka
Chatbot generuje více než 60 % poptávek mimo pracovní dobu!
Získejte více času na práci a naceňování zakázek.
Chatbot dokáže efektivně získat všechny potřebné informace pro nacenění služby bez nutnosti opakovaných dotazů, což zrychluje celý proces. Navíc, pokud si klient není jistý, jakou službu přesně potřebuje, chatbot ho dokáže intuitivně nasměrovat a poradit, což usnadňuje rozhodovací proces a zvyšuje spokojenost zákazníka.
Ovládněte s chatbotem marketing a přilákejte nové zákazníky.
QR kódy umístěné na letácích nebo nálepkách umožňují zákazníkům okamžitě přistupovat k chatbotu, který funguje jako interaktivní platforma pro vyplnění poptávky a prohlížení služeb. Tato metoda přeměňuje tradiční reklamu na měřitelný, interaktivní zážitek. Stejnou strategii lze využít v digitálních reklamách na platformách jako Google Ads, Sklik, Facebooku, Instagramu apod., kde animace láká uživatele k interakci s chatbotem, jež slouží jako virtuální poradce. Tím se zvyšuje angažovanost a poskytuje inovativní uživatelský zážitek.
Jak se tvoří chatbot od šéfbota?
Již od roku 2019 tvoříme chatboty tak, abychom na ně mohli být hrdí! Naším cílem je vždy, aby si chatbot jen nepovídal na webu, ale aby to opravdu byl obchodník, který nikdy nespí!
- Analyzujeme vaše podnikání
- Navrhneme vhodné řešení
- Vytvoříme chatbot
- Spravujeme a monitorujeme
Děláme chatboty, které se stanou nedílnou součástí vaší digitální strategie!
Chcete chatboty probrat osobně?
Jan Ružička
jednatel
jan.ruzicka@sefbot.cz
+420 728 320 265