Chatbot pro zdravotnictví: Vaše nová digitální recepce!
Automatizace jednoduchých dotazů = více času na péči o pacienty.
Používáme chatbot v rámci projektu infuzepomaha.cz a jeho přínos je nesmírný. Chatbot výrazně zlepšil naši schopnost reagovat na dotazy a potřeby našich uživatelů v reálném čase. Integrace byla snadná a celý proces od zavedení až po každodenní používání je bezproblémový.
šéfbot je více než 5 let na trhu a využívají ho stovky klientů!
Zodpoví časté dotazy a doporučí vhodný zákrok 24/7!
- Komunikujte komfortně se zájemci, bez předsudků a anonymně
- Efektivně vysvětlete jaké služby nabízíte
- Získejte konkurenční výhodu
Pacienti se často stydí mluvit otevřeně o svých problémech. V chatbotu se dozví odpovědi na své otázky, a navíc další doplňující informace, které jim pomohou připravit se na osobní setkání/zákrok. Při osobní konzultaci se pak obě strany cítí příjemněji – vy jste připravení a klient informován.
Kompletní péče o zákazníky od A do Z
Efektivnější doplňkový servis a finanční služby
Lepší práce se zákazníky a zlepšení služeb
Zaujměte kandidáty moderní formou komunikace
Nová zajímavá data pro marketing & obchod
Vyřešeno až 85,6 % opakujících se dotazů 24/7
Vysvětlí a nabídne tu nejideálnější službu pro každého zákazníka
Ovládněte s chatbotem marketing a přilákejte nové zákazníky.
QR kódy umístěné na letácích nebo nálepkách umožňují zákazníkům okamžitě přistupovat k chatbotu, který funguje jako interaktivní platforma pro vyplnění poptávky a prohlížení služeb. Tato metoda přeměňuje tradiční reklamu na měřitelný, interaktivní zážitek. Stejnou strategii lze využít v digitálních reklamách na platformách jako Google Ads, Sklik, Facebooku, Instagramu apod., kde animace láká uživatele k interakci s chatbotem, jež slouží jako virtuální poradce. Tím se zvyšuje angažovanost a poskytuje inovativní uživatelský zážitek.
Chcete chatboty probrat osobně?
Jan Ružička
jednatel
jan.ruzicka@sefbot.cz
+420 728 320 265