Chatbot v realitách: Jak s Explicit Reality tvoříme budoucnost realitního byznysu
Estimated reading time: 4 minuty
Nestačí spoléhat se na reference, studené kontakty, nebo dokonce na náhodu. Buďte chytří a generujte kvalitní kontakty pomocí chatbota!
„Šéfbot nám pomáhá nenakupovat leady a nespoléhat se jen na reference!“
Dalibor Stříbný, Explicit reality
Mezi nejdůležitější aspekty realitního byznysu patří: komunikace s klienty, nacenění nemovitostí a marketingová propagace. Klienti často potřebují odpovědi na své dotazy mimo pracovní dny a hodiny, a proto jsme tu my.
„Myslím, že šéfbota by měli mít všichni – realitní makléři každopádně. Pracuje to za vás, když tam nejste nebo nemůžete zrovna být. Někdo se třeba i stydí zavolat, tak si projde šéfbotem – vy získáte kontakt a už je to o něčem jiném ta komunikace.„
Dalibor Stříbný, Explicit reality
Chatbot: Budoucnost realitního byznysu!
Klient, který má zájem o prodej nemovitosti, by dřív musel čekat i několik dní, aby získal nacenění. Nyní stačí, aby nezávazně vložil základní informace do chatbota, potvrdil své telefonní číslo a obratem získává nacenění do SMS.
Implementace chatbota na stránky Explicit Reality přinesla významné výhody, které každodenně zlepšují jejich zákaznický servis. Funkce jako nacenění nemovitosti, zákaznický servis 24/7 a automatizace prodejních procesů, přinášejí nejen úsporu času, ale také zvyšují spokojenost klientů.
Rozhovor s Daliborem Stříbným – jednatelem Explicit Reality
Podívejte se sami, jak vidí naši spolupráci p. Dalibor Stříbný – jednatel Explicit Reality, za kterým jsme se vydali do Zlína.
Explicit Reality: Jak fungují s chatbotem a jaký má pro ně přínos?
„Šéfbot nám pomáhá získat nové klienty v době, kdy my spíme, nebo když jsme zrovna na schůzkách. Máme ho na stránkách a díky tomu, že děláme hodně marketingu, tak klienty k nám na stránky dostaneme. Pokud platíme několik tisíc za reklamu, byla by škoda, kdyby ten člověk odešel – v šéfbotu zanechá alespoň kontakt na sebe. Pro klienty je nejjednodušší cesta proklikat se šéfbotem a dostat se až k nám. Klient hned zjistí hodnotu jeho nemovitosti a my na něj rovnou máme číslo. Je to taková brána, abychom se dostali ke klientovi a probrali s ním osobně cenu nemovitosti a získali jeho důvěru.“
Dalibor Stříbný, Explicit reality
Prodej nemovitostí je proces, který vyžaduje pečlivou koordinaci a personalizovaný přístup ke každému klientovi. A právě na vztazích s klienty si v Explicit Reality zakládají na velmi vysoké úrovni.
Většina realitních makléřů spravuje více nemovitostí najednou. Díky chatbotu může každý z nich jednoduše spravovat všechny své povinnosti, aniž by byl zahlcen administrativou. To nejenže zvyšuje jeho produktivitu, ale také zajišťuje, že každý klient dostane rychlou a efektivní službu.
Automatizace rutinních úkolů chatbotem, jako je naceňování nemovitostí, odpovídání na často kladené otázky, plánování schůzek a sběr dat, umožňuje realitním makléřům soustředit se na strategické činnosti, věnování se důležitějším úkolům a budování vztahů s klienty.
Levnější náklady na získání kontaktů
Jistě víte, že nákupy kontaktů se mohou vyšplhat až k několika tisícům za kontakt. S naším chatbotem je to však jiné! Platíte pouze za vytvoření chatbota. Kontakty, které k vám pak sami přicházejí, nijak zpoplatněné nejsou.
Na základě dat a analýz od stovek našich klientů máme ověřeno, že každý 6. získaný kontakt končí osobní schůzkou. To dokazuje jak vysoce relevantní kontakty přes chatbota získáváte.
Reklama je důležitější, než si myslíte
„Marketing přináší nové obchodní příležitosti a bez toho abychom investovali do marketingu, bychom přišli o další příležitosti, které můžeme získat. Když ho děláme dobře, tak si myslím, že by to byla škoda. Všechno to zapadá do sebe, ať už je to doporučení, nebo koupení leadů – i když od toho už ustupujeme a snažíme se vlastním marketingem získávat leady a vidíme že to je potřeba a že cesta je tady tou vlastní propagací.“
Dalibor Stříbný, Explicit reality
Máte špičkové služby, skvělý tým a nádherné nemovitosti k prodeji. Ale je tady jeden problém – nikdo o vás neví. Jaký je smysl mít nejlepší nabídky na trhu, když vaši potenciální zákazníci nemají ponětí, že existujete? Odpověď je jednoduchá: reklama.
Reklama pro realitní makléře není jen o zveřejnění inzerátu ve večerních novinách nebo rozesílání letáků po celém městě. Jedná se o promyšlenou strategii, která kombinuje různé digitální kanály, aby přitáhla správné publikum a zvýšila šance na prodej.
Klíčová je placená reklama na sociálních sítích. Platformy jako Facebook, Instagram nebo LinkedIn vám umožňují cílit reklamy na specifické skupiny, což znamená, že můžete oslovit přesně ty lidi, kteří mají největší zájem o vaše nemovitosti. Sociální sítě navíc umožňují využít vizuální obsah – fotografie a videa nemovitostí, což může potenciální kupce okamžitě zaujmout. Při kliknutí na reklamu, se zájemce dostane přímo do chatbota, ten ho odbaví a vy tak získáte relevantní kontakt.
Budoucnost realitního byznysu bezpochyby zahrnuje technologie, které usnadňují a zefektivňují práci. Chatbot je ukázkovým příkladem toho, jak technologie může pomáhat v tomto odvětví a přinášet nové příležitosti pro růst a úspěch.
Výše vidíte, jak jsme pomohli realitní kanceláři k efektivnější práci. Zajímá vás, jak by chatbot mohl fungovat na vašich stránkách? Vyplňte formulář níže a my vám vytvoříme nezávaznou ukázku zcela zdarma.
O chatboty se zajímám již od roku 2016. Zkušenosti jsem o nich sbíral v Dánsku, Německu, ale také v Anglii, kde jsme měli firmu zaměřenou na věrnostní karty právě skrze chatboty. Baví mě zlepšování procesů, automatizace a také se dlouhou dobu věnuji marketingu.