fbpx
Chatbot_pro_Aukci_Weinberg

Rozhovor s Richardem Weinbergem: Chatbot pro aukční síň

Jak může Richard Weinberg potvrdit, chatbot má svoje využití i při on-line aukci. Podívejte se na naše video abyste se dozvěděli více!

O prodej umění se Richard Weinberg zajímal už v době, kdy žil ve Spojených státech. Když se vrátil zpátky do Čech, chtěl se prodeji umění více věnovat, a tak vznikla aukce Weinberg. Nebylo pro něj jednoduché se prosadit mezi už roky fungujícími aukcemi, proto zvolil velmi moderní přístup. Díla prodává on-line a snaží se držet krok s dobou, proto se rozhodl pořídit si chatbota od šéfbota.

Chatbot Aukce Weinberg

Richardovi chatbot na jeho webových stránkách pomáhá nejen se zodpovídáním často kladených dotazů a registrací do aukce, ale pomáhá i se samotným naceněním uměleckých děl. Chatbot se zde klienta zeptá, o jaké umělecké dílo se jedná (např. obraz, starožitnost nebo nábytek), zeptá se na rozměry díla a klient může přes chatbota nahrát i fotografie daného díla. Klient může jednoduše vyfotit dílo chytrým telefonem a rovnou nahrát fotografii přímo do chatbota. Pak může Richard dílo nacenit bez toho, aniž by se musel s klientem fyzicky setkat. Richard tedy ušetří čas, který by strávil cestováním za klienty a klienti nemusí cestovat za ním do jeho aukční síně v Praze. To se hlavně hodí v dnešní koronavirové době. A to vše díky chatbotu, který zároveň i zlepšuje tzv. zákaznickou zkušenost.

V našem videu se mimo jiné dozvíte:

  • jak a proč aukce Weinberg vznikla
  • jak probíhají on-line aukce
  • jaké byly začátky aukce Weinberg
  • jak chatbot Richardovi pomáhá
  • a jak i starší generace bez problémů využívá chatbota

Co je to chatbot, jestli se hodí i pro menší firmu, a že se dá využít i v mobilních aplikací, to vše se můžete dočíst na našem blogu.

Hodil by se chatbot i pro vás? Zanechte nám níže na sebe kontakt a my vám navrheme řešení přímo na míru!

    Získejte ukázku chatbota zdarma!