Rozhovor s Richardem Weinbergem: Chatbot pro aukční síň
Jak může Richard Weinberg potvrdit, chatbot má svoje využití i při on-line aukci. Podívejte se na naše video abyste se dozvěděli více!
O prodej umění se Richard Weinberg zajímal už v době, kdy žil ve Spojených státech. Když se vrátil zpátky do Čech, chtěl se prodeji umění více věnovat, a tak vznikla aukce Weinberg. Nebylo pro něj jednoduché se prosadit mezi už roky fungujícími aukcemi, proto zvolil velmi moderní přístup. Díla prodává on-line a snaží se držet krok s dobou, proto se rozhodl pořídit si chatbota od šéfbota.

Richardovi chatbot na jeho webových stránkách pomáhá nejen se zodpovídáním často kladených dotazů a registrací do aukce, ale pomáhá i se samotným naceněním uměleckých děl. Chatbot se zde klienta zeptá, o jaké umělecké dílo se jedná (např. obraz, starožitnost nebo nábytek), zeptá se na rozměry díla a klient může přes chatbota nahrát i fotografie daného díla. Klient může jednoduše vyfotit dílo chytrým telefonem a rovnou nahrát fotografii přímo do chatbota. Pak může Richard dílo nacenit bez toho, aniž by se musel s klientem fyzicky setkat. Richard tedy ušetří čas, který by strávil cestováním za klienty a klienti nemusí cestovat za ním do jeho aukční síně v Praze. To se hlavně hodí v dnešní koronavirové době. A to vše díky chatbotu, který zároveň i zlepšuje tzv. zákaznickou zkušenost.
V našem videu se mimo jiné dozvíte:
- jak a proč aukce Weinberg vznikla
- jak probíhají on-line aukce
- jaké byly začátky aukce Weinberg
- jak chatbot Richardovi pomáhá
- a jak i starší generace bez problémů využívá chatbota
Co je to chatbot, jestli se hodí i pro menší firmu, a že se dá využít i v mobilních aplikací, to vše se můžete dočíst na našem blogu.