fbpx
chatbot_pro_remeslniky

Jak může chatbot pomoci malé firmě nebo živnostníkovi? 

Pro koho je chatbot užitečný? Spousta lidí má stále mylnou představu, že chatboty využijí jen velké firmy, které se živí právě na internetovém poli. V dnešní době využije chatbota na svých stránkách opravdu každý, ať už je to autoškola nebo kominík. A jak chatbot může pomoci malé firmě?

Chatbot funguje 24/7 

Pan Hlavín je kominík a tráví celý den v terénu na komínech, kde nemá čas ani prostor odpovídat na e-maily nebo telefonáty. Právě s tím mu pomáhá chatbot. Ten za něj vyřizuje dotazy a poptávky, i když pan Hlavín zrovna leze na komín. Když se večer vrátí domů, má již v e-mailu zpracované poptávky, a stačí mu jen zavolat klientům a domluvit se na detailech, jako den a hodina jeho návštěvy. Zbylé detaily, jako třeba to, jakou práci bude dělat, na jakém místě nebo jestli se jedná o stálého zákazníka, to už vše ví z vyplněné chatbotí poptávky. Nestane se tedy, že by panu Hlavínovi utíkali zákazníci jen proto, že se mu nemohli dovolat, protože chatbot vše vyřídí za něj, a to ve dne nebo v noci, ve všední dny, ale i o víkendu.

Chatbot vám šetří čas i peníze

Abyste se naplno mohli věnovat svojí práci, potřebovali byste dalšího zaměstnance, který by vám zvedal telefony a vyřizoval e-maily. V dnešní divoké době, kdy je těžké sehnat spolehlivé zaměstnance se může nábor takového člověka prodražit. Zkušební doba, školení, nic z toho chatbot nepotřebuje ani zvednout plat od vás nikdy nebude chtít! Vyřídí dotazy a poptávky, může provést i kalkulace, aby doporučil produkty nebo služby zákazníkovi přímo na míru. K vám se tedy dostanou jen vyplněné formuláře, objednávky a složitější dotazy. Pro stěhovací firmu může například vypočítat kalkulace, které by jinak musel složitě z formulářů a tabulek počítat další zaměstnanec. Máme dokonce i klienty, jako třeba speciální zahradnictví, kde chatbot dokáže počítat i složité vzorečky objemu boxů pro pěstování. Tím pádem může zákazníkům doporučit už konkrétní ventilátor, a to z výběru téměř 30 různých variant.

Chatbot může komunikovat třeba i s tisíci lidmi najednou

Jsme jenom lidi, takže vyřizovat několik telefonátů a e-mailů naráz je pro nás nereálné. Chatbot je ale ve své podstatě robot, takže on to zvládá levou zadní. Neunavuje ho neustále opakování frází dokola, není náladový a nevymlouvá se, že má teplotu a nemůže do práce. Takže i když se s vámi chce spojit několik lidí naráz, chatbot všechny dotazy zodpoví v podstatě ihned. Chatbot pro autoškolu může tedy vyřizovat často kladené dotazy, nábor nových studentů nebo poskytovat rady a návody formou videí. A to dokonce i v několika světových jazycích. U našeho klienta Pivní Lázně Praha máme nasazeného chatbota, který umí 7 jazyků. A zaměstnanec s takovými znalostmi by se hledal opravdu těžko.

Chatbot je všestranný nástroj, který vám může pomoci při vaší práci, ať už jste majitelem menší firmy nebo živnostníkem. Pomůže vám s péčí o zákazníky, ušetří vám čas a vy budeme moct naplno věnovat vašemu podnikání s vědomím, že se na chatbota můžete naplno spolehnout. Ostatně o tom, že chatbot opravdu funguje se můžete přesvědčit v naší klientské analýze, kde jsou reálná data od více než 40 klientů.

Zanechte nám níže kontakt a objevte kouzlo chatbotů!

    Získejte ukázku chatbota zdarma!