Průzkum trhu chatbotem: Získejte data efektivně!
Rozlučte se s nudnými formuláři.
Šéfbot se stal nedílnou součástí naší webové stránky. Před samotný začátkem Comic Conu jsme řešili i stovky dotazů denně, aktuálně pracujeme na optimalizaci a jsme až překvapeni, kolik jsme schopni automatizovat. Data z průzkumu, který jsme udělali v chatbotu nám pomohl zlepšit událost, a hlavně jsou to cenná data i pro všechny naše partnery.
šéfbot je více než 5 let na trhu a využívají ho stovky klientů!
Jak průzkum realizovat?
1. Zaujmeme a přilákáme respondenty
Naším prvním krokem je zaujmout vaše potenciální zákazníky tam, kde tráví nejvíce času – na sociálních sítích jako je Instagram a Facebook. Vytvoříme pro vás kreativní a interaktivní obsah, který upoutá pozornost a vzbudí zvědavost. Ať už jsou to zapamatováníhodné vizuály, příběhy nebo výzvy, náš cíl je přimět uživatele, aby chtěli vědět více. Následně je elegantně přesměrujeme do vašeho chatbota, kde začne skutečné kouzlo průzkumu, který jsme pro vás připravili.
2. Interaktivní forma dotazníku
V dalším kroku uživatele ponoříme do světa vašeho chatbota, naplněného chytrými otázkami, které jsme na míru připravili speciálně pro vaše potřeby. S více než 400 klientů a desítkami realizovaných průzkumů pro B2B, B2G, a B2C segmenty, každá otázka je pečlivě navržena tak, aby poskytovala nejen odpovědi, ale i cenné vhledy. Vaši uživatelé se tak stanou klíčovou součástí procesu, který odhaluje trendy, potřeby a přání vašich zákazníků. My se postaráme o to, aby byl každý krok procesu na míru vašim požadavkům a cílům.
3. Analýza dat a prezentace závěrů
Posledním krokem je analýza získaných dat a jejich přetvoření v akční závěry a potvrzení tezí pro vaši firmu. S pomocí pokročilých analytických nástrojů a našich odborných znalostí vyhodnotíme klíčové trendy, preferenci a chování zákazníků. Výsledky vám prezentujeme formou srozumitelnou a přístupnou, umožňující ihned přejít k praktickým krokům pro zlepšení vašich produktů, služeb či marketingových strategií. S námi získáte schopnost předvídat a reagovat na tržní výzvy, což se stane vaší konkurenční výhodou.
Chytrý průzkum = klíč k lepšímu porozumění zákazníkům
Ověřte si svůj nápad na novou službu nebo produkt
Máte skvělý nápad na produkt nebo službu, který zaplní díru na trhu? Ověřte si pomocí průzkumu přímo u zákazníků, jestli váš nápad bude úspěšný. Zeptejte se také na dotazy, které vám pomohou s formování nejen marketingové strategie, ale také toho jaké funkce, výhody a případně i cenovou strategii máte zvolit pro úspěch.
Zlepšete svůj marketing a jeho efektivitu
Využijte chytrý průzkum trhu k získání informací od zákazníků o tom, jak vnímají vaše marketingové kampaně, co se jim líbí a kde vidí prostor pro zlepšení. Analýza těchto dat vám umožní přizpůsobit vaše zprávy, kanály a rozpočty tak, aby co nejvíce odpovídaly preferencím vašich cílových skupin. Zvýšíte tak efektivitu vašich marketingových aktivit, dosáhnete vyšší návratnosti investic a posílíte vztahy se zákazníky.
Poznejte svého zákazníka a oslovte nové cílové skupiny
Chytrý průzkum trhu vám umožní zjistit, kdo jsou vaši současní zákazníci, co od vašeho produktu či služby očekávají, a identifikovat nové cílové skupiny, které dosud nebyly vaší prioritou. Získejte cenné informace o demografických údajích, preferencích, nákupech a zájmech vašich zákazníků, abyste mohli lépe přizpůsobit vaše produkty a marketingové strategie. Průzkum vám umožní oslovit nové skupiny s jistotou, že vaše nabídka rezonuje s jejich potřebami a přáními.
Co náš nástroj umí?
V konkurenčním prostředí je těžké se odlišit. Chatbot nabízí možnost, jak získat cenná data přímo od potenciálních a stávajících zákazníků.
Chcete chatboty probrat osobně?
Jan Ružička
jednatel
jan.ruzicka@sefbot.cz
+420 728 320 265