Podívejte se na šéfbotí reference!

Pracujeme pro jednotlivce, ale i pro velké korporáty

Náš chatbot pomíhá stovkám klientům

Dalibor Stříbný, Explicit Reality
5/5
„Šéfbot nám pomáhá získat nové klienty v době, kdy my spíme, nebo když jsme zrovna na schůzkách. Máme ho na stránkách a díky tomu, že děláme hodně marketingu, tak klienty k nám na stránky dostaneme. Pokud platíme několik tisíc za reklamu, byla by škoda, kdyby ten člověk odešel – v šéfbotu zanechá alespoň kontakt na sebe. Pro klienty je nejjednodušší cesta proklikat se šéfbotem a dostat se až k nám. Klient hned zjistí hodnotu jeho nemovitosti a my na něj rovnou máme číslo. Je to taková brána, abychom se dostali ke klientovi a probrali s ním osobně cenu nemovitosti a získali jeho důvěru.“
Jan Mach, Gastro Mach
5/5
„Pohybujeme se hlavně u zákazníků typu B2B a B2G. Když porovnám formulářový způsob sběru leadů a chatbota, tak je to nebe a dudy. Šéfbot nám umí udělat předvýběr a zvalidovat leady, které přichází. Opravdu máme víc kvalitních leadů z chatbota, než když nám jen vyplní pár lidí formulář. Je to prostě lepší a jsou za tím čísla. Máme jednoho šéfbota, kterej nám třídí hlavní poptávky a nasměrovává klienty, aby nevolali třeba jen na jedno číslo, ale aby byli líp zacílení a dostali odpověď.“
Radek Chaloupka, Naše maso
5/5

„Máme rádi technologie. Sice jsme na telefonu, ale z 90% se otázky hostů opakují a proto je chatbot od šéfbota nedílnou součástí našeho eshopu již 4 roky.Nemuseli jsme se nijak moc namáhat ani nic psát, ale tato nepříjemná činnost byla udělána za nás. Jen jsem si sedl do zasedačky a chrlil myšlenky. Za pár dní mi přišla ucelená struktura ke kontrole a nasazení. Jednou ročně se sejdeme a chatbot modifikujeme podle nejčastějších otázek nebo o témata, která zajímají naše hosty. Chodí přes něj mnoho dotazů, které by se k nám jen těžko dostaly a často končí nákupem. Teď nasazujeme zpětnou vazbu a jsem zvědav, co to provede. Výborná služba!“

Autoškola KING
5/5

„Šéfbot nám hrozně pomáhá!“

Mgr. Daniel Macek
5/5

„šéfbot pro nás je opravdu výbornej v tom, že vyřizuje poptávky, když mi nemůžeme.“

Jan Zatloukal, NODE5
5/5
„Šéfbot nám zautomatizoval kompletně poptávky“
Kominictví Jiří Hlavín s.r.o.
5/5

„Je to pro mě usnadnění mojí práce. Já můžu řešit jenom svojí práci a ten chatbot udělá všechno ostatní za mě.“ 

LOUVER.CZ s.r.o.
5/5

„Šéfbot nám pomáhá s tím, aby si zákazníci vybrali správný produkt.“

Aukce Weinberg
5/5

„Díky chatbotu mohou naši zákazníci nahrát dílo ke zhodnocení do aukce včetně obrázků. Chatbot zvládnou využívat nejen mladí.“

Philips
5/5

Projekt chatbot, jak ho u nás v týmu Philips nazýváme, byl pro nás takovým pilotem. Z počátku byl jeho cíl primárně poradit s výběrem té správné kartáčkové hlavice Philips Sonicare, ale teď plní i funkci podpory prodeje. Spolu se šéfbotem se nám podařilo vyvinout chatbot i na další produkty osobní péče a už teď se těšíme, jak nám zafunguje i tady. Online je prostředí, kde se změny dělají snadno, proto nám chatbot vyhovuje i v tomto ohledu, jelikož můžeme být flexibilní, rychle reagovat na jakékoliv podněty a zároveň zkoušet nové způsoby, jak zvýšit efektivitu tohoto nástroje. Bez dobře nastavené spolupráce a komunikace by to ale nebylo možné, což si na šéfbotovi velice ceníme, stejně tak jako na jeho profesionalitě. Díky:wink:

SOS výživné nadační fond
5/5

„Pro nás jsou velmi užitečné informace se šéfbota zda dlužník žije v ČR a zda již nějak dluh na výživném řešil. Z těchto informací můžeme zhodnotit, jestli klientům můžeme pomoci či je budeme muset odkázat jinam.“

Pomoc Ukrajině - hl. m. Praha
5/5

„Jsme rádi, že jsme mohli alespoň částečně pomoci v této těžké době. Věříme, že hlavně díky skvělému překladu a širokému rozsahu bude náš chatbot schopen pomoci ukrajinským uprchlíkům. Byli bychom do budoucna moc rádi, kdyby náš chatbot v upravené verzi mohl fungovat na další webech institucí a organizací, které Ukrajině pomáhají. Jistě budeme rádi za případné kontakty.“

SOLPAP
5/5

„Před šéfbotem u nás zkoušeli zvládat živý chat dva kolegové. Hodně dotazů, ale přicházelo mimo pracovní dobu.
V březnu 2020 jsem se sešel s panem Chmelou v tehdy karlínské kanceláři šéfbotu a ihned mě jejich řešení zaujalo. Oddělení výroby šéfbotu umí skvěle poradit a navrhli nám algoritmus, k jehož úpravě jsme měli jen minimum dalších požadavků.
I když máme celkem dlouhý dialog pro sběr poptávek, poptávky přes šéfbot dostáváme v zajímavém množství, ale hlavně to jsou poptávky vysoce relevantní.“

David Kondělka
5/5
„Spolupráce se Šéfbotem je vynikající a věřím, že i do budoucna bude. Nejenže mi chatbota nastavili na míru a na služby, které potřebuji, ale také se starají, aby fungoval, jak má. Sledují a vyhodnocují statistiky a pomohli mi i s nastavením reklamy. Na mé dotazy reagují rychle a líbí se mi, že mají zájem, aby spolupráce byla dlouhodobá. Mohu doporučit.“
Rockway.cz
5/5
„Šéfbota máme už delší čas, nyní v rámci perfektní spolupráce budeme vylepšovat jeho možnosti přímo přizpůsobené našim klientům a eshopu. Zde musím ocenit velké zkušenosti, nápady a proaktivní přístup. Věřím, že se máme ještě na co těšit my i naši zákazníci.“
Aldig
5/5
„Šéfbota jsem si moc přála, abychom povýšili náš web i eshop na vyšší level, a nakonec jsme ho „dostali“ k Vánocům. 🙂 Celá příprava konverzační mapy byla zvládnuta za necelé dva měsíce s minimem času požadovaného od nás, vše jsme komunikovali online. Hoši jsou moc milí. Věřím, že i naši zákazníci ocení možnost získat informace k našim produktům a službám i mimo pracovní dobu. Velmi se tím urychlí vzájemná komunikace a ušetří vzácný čas oběma stranám. Vřele doporučujeme vyzkoušet.“
LIMES
5/5

„S chatbot řešením Šéfbot, který již využíváme druhým rokem, jsme velmi spokojeni. Díky Šéftbotu máme přesnější informace od zákazníků, známe lépe jejich požadavky a to co je nejvíc zajímá. Díky tomu jim dokážeme lépe poradit a pomoct vyřešit jejich požadavky. Přestože veškerá komunikace probíhá na dálku, online, je spolupráce s realizačním týmem Šéfbotu profesionální a velmi příjemná. Těšíme se na další spolupráci a rozvoj této aplikace. Službu rozhodně doporučujeme, LIMES Litomyšl.“

HELI CZECH s.r.o.
5/5
„Perfektní služba, která klientům nabízí informace ihned a nám šetří čas. :-)“
IBA Nábytek
5/5
„Skvěle fungující firma, navrhnou strukturu, vytvoří texty a celé to posune e-shop o stupeň výše. Rychle reagují na požadované úpravy. Objednávky přes šéfbot dokáží zaplatit jeho náklady a hlavně odchytává potenciální zákazníky mnohem lépe než klasické kontakty a formuláře. Šéfbot dokáže vtáhnout zákazníka do děje a hezky prezentuje i části webu, které jinak zákazník přehlíží. Většina lidí šéfbota využívá mimopracovní dobu a o víkendech“
Dobrodružství na střelnici
5/5
„Skvělá spolupráce za rozumné peníze. Opravdu precizní zpracování veškerých detailů před spuštěním bota. Následná péče po spuštění také na vysoké úrovni. Děkujeme za spolupráci.“
Ing. Martin Sasínek
5/5
„Chatbot od společnosti šefbot s.r.o. musí mít každý, kdo chce svoje podnikání posunout na vyšší úroveň a chce se pohnout vpřed. Zákazník chce odpověď ihned a ne na někoho čekat, jinak jde jinam. Chatbot nikdy nespí, nebere mzdu a neremcá. Úžasný produkt od úžasné společnosti. Děkuji“
Zděněk Balhar
5/5
„S šéfbotem spolupracujeme druhým rokem na společném klientu a spolupráci si nemůžeme vynachválit. Je vidět, že rozumněji také marketingu.“
Pavel Koutský
5/5
„Jedna z nejlepších společností na implementaci chatovacích nástrojů. Jsou rychlí a hlavně velmi flexibilní. Díky implementaci se nám skokově zvedla konverze na stránkách. Díky!“
Marek Hruška
5/5
„Oceňuji přehlednost a rychlost díky které šefbot usnadňuje a zjednodušuje komunikaci mezi firmou a zákazníkem.“
šéfbot tým

Jak se tvoří chatbot od šéfbota?

Již od roku 2019 tvoříme chatboty tak, abychom na ně mohli být hrdí! Naším cílem je vždy, aby si chatbot jen nepovídal na webu, ale aby to opravdu byl obchodník, který nikdy nespí!

Děláme chatboty, které se stanou nedílnou součástí vaší digitální strategie!

64,6 % konverzací je mimo pracovní dobu!

    Získejte ukázku chatbota zdarma!

    Chcete chatboty probrat osobně?

    jan_ruzicka_sefbot

    Jan Ružička
    jednatel
    jan.ruzicka@sefbot.cz
    +420 728 320 265