Podívejte se na šéfbotí reference!
- Na trhu od roku 2019
- Stovky klientů
- Komplexní vývoj a správa
- Návody a poradenství
Náš chatbot pomíhá stovkám klientům
„Máme rádi technologie. Sice jsme na telefonu, ale z 90% se otázky hostů opakují a proto je chatbot od šéfbota nedílnou součástí našeho eshopu již 4 roky.Nemuseli jsme se nijak moc namáhat ani nic psát, ale tato nepříjemná činnost byla udělána za nás. Jen jsem si sedl do zasedačky a chrlil myšlenky. Za pár dní mi přišla ucelená struktura ke kontrole a nasazení. Jednou ročně se sejdeme a chatbot modifikujeme podle nejčastějších otázek nebo o témata, která zajímají naše hosty. Chodí přes něj mnoho dotazů, které by se k nám jen těžko dostaly a často končí nákupem. Teď nasazujeme zpětnou vazbu a jsem zvědav, co to provede. Výborná služba!“
„Šéfbot nám hrozně pomáhá!“
„šéfbot pro nás je opravdu výbornej v tom, že vyřizuje poptávky, když mi nemůžeme.“
„Je to pro mě usnadnění mojí práce. Já můžu řešit jenom svojí práci a ten chatbot udělá všechno ostatní za mě.“
„Šéfbot nám pomáhá s tím, aby si zákazníci vybrali správný produkt.“
„Díky chatbotu mohou naši zákazníci nahrát dílo ke zhodnocení do aukce včetně obrázků. Chatbot zvládnou využívat nejen mladí.“
Projekt chatbot, jak ho u nás v týmu Philips nazýváme, byl pro nás takovým pilotem. Z počátku byl jeho cíl primárně poradit s výběrem té správné kartáčkové hlavice Philips Sonicare, ale teď plní i funkci podpory prodeje. Spolu se šéfbotem se nám podařilo vyvinout chatbot i na další produkty osobní péče a už teď se těšíme, jak nám zafunguje i tady. Online je prostředí, kde se změny dělají snadno, proto nám chatbot vyhovuje i v tomto ohledu, jelikož můžeme být flexibilní, rychle reagovat na jakékoliv podněty a zároveň zkoušet nové způsoby, jak zvýšit efektivitu tohoto nástroje. Bez dobře nastavené spolupráce a komunikace by to ale nebylo možné, což si na šéfbotovi velice ceníme, stejně tak jako na jeho profesionalitě. Díky
„Pro nás jsou velmi užitečné informace se šéfbota zda dlužník žije v ČR a zda již nějak dluh na výživném řešil. Z těchto informací můžeme zhodnotit, jestli klientům můžeme pomoci či je budeme muset odkázat jinam.“
„Jsme rádi, že jsme mohli alespoň částečně pomoci v této těžké době. Věříme, že hlavně díky skvělému překladu a širokému rozsahu bude náš chatbot schopen pomoci ukrajinským uprchlíkům. Byli bychom do budoucna moc rádi, kdyby náš chatbot v upravené verzi mohl fungovat na další webech institucí a organizací, které Ukrajině pomáhají. Jistě budeme rádi za případné kontakty.“
„Před šéfbotem u nás zkoušeli zvládat živý chat dva kolegové. Hodně dotazů, ale přicházelo mimo pracovní dobu.
V březnu 2020 jsem se sešel s panem Chmelou v tehdy karlínské kanceláři šéfbotu a ihned mě jejich řešení zaujalo. Oddělení výroby šéfbotu umí skvěle poradit a navrhli nám algoritmus, k jehož úpravě jsme měli jen minimum dalších požadavků.
I když máme celkem dlouhý dialog pro sběr poptávek, poptávky přes šéfbot dostáváme v zajímavém množství, ale hlavně to jsou poptávky vysoce relevantní.“
„S chatbot řešením Šéfbot, který již využíváme druhým rokem, jsme velmi spokojeni. Díky Šéftbotu máme přesnější informace od zákazníků, známe lépe jejich požadavky a to co je nejvíc zajímá. Díky tomu jim dokážeme lépe poradit a pomoct vyřešit jejich požadavky. Přestože veškerá komunikace probíhá na dálku, online, je spolupráce s realizačním týmem Šéfbotu profesionální a velmi příjemná. Těšíme se na další spolupráci a rozvoj této aplikace. Službu rozhodně doporučujeme, LIMES Litomyšl.“
Jak se tvoří chatbot od šéfbota?
Již od roku 2019 tvoříme chatboty tak, abychom na ně mohli být hrdí! Naším cílem je vždy, aby si chatbot jen nepovídal na webu, ale aby to opravdu byl obchodník, který nikdy nespí!
- Analyzujeme vaše podnikání
- Navrhneme vhodné řešení
- Vytvoříme chatbot
- Spravujeme a monitorujeme
Děláme chatboty, které se stanou nedílnou součástí vaší digitální strategie!
Chcete chatboty probrat osobně?
Jan Ružička
jednatel
jan.ruzicka@sefbot.cz
+420 728 320 265