Chatbot pro hotel zajistí přímé rezervace, zajímavé F&B poptávky a zodpoví 85,6 % dotazů!
- Na co využít chatbot?
- Největší produkční tým v ČR!
- Stovky klientů
- Komplexní vývoj a správa
- Od 2000 Kč bez DPH měsíčně
+ stovky dalších klientů
Co umí chatbot pro hotel?
Není nic horšího, než špatné hodnocení tam, kde to je vidět. Dejte možnost vašim hostům vás pochválit nebo získejte důležité podněty pro zlepšení. Chatbot pomůže se zpracováním zpětné vazby.
V široké nabídce pokojů a apartmánů se případný návštěvník nemusí jednoduše vyznat. S vysvětlením balíčků a služeb pomůže virtuální konciéř, který funguje non-stop a mluví několika jazyky.
Občas jediné, co brání k objednání ubytování je zodpovězení dotazu. Chatbot obsahuje předem definované odpovědi a zodpoví tak až 85,6 % dotazů, zbytek zpracuje a pošle na váš e-mail.
Dejte hostům vědět, že si u vás mohou také uspořádat různé akce. Chatbot nabídne možnosti a zpracuje poptávku, kterou pak získáte k nacenění na e-mail.
Proč šéfbot?
Jak to funguje?
- Vytvoříme konverzační schéma
- Připravíme chatbot
- Měříme a optimalizujeme!
Jak tvoříme obsah chatbota?
- Analyzujeme vaše podnikání
- Navrhneme vhodné řešení
- Připravíme konverzační schéma
Věříme, že v jednoduchosti je krása. Proto naše chatboty tvoříme na základě konverzačních schémat. Naším cílem není popovídat si s potenciálním klientem. Chceme dlouhodobou spolupráci, a proto musíme mít výsledky. Naše řešení má výsledky.
60,1 % konverzací v chatbotech je mimo pracovní dobu. Jděte klientům naproti!
Chcete chatboty probrat osobně?
Jan Ružička
jednatel
jan.ruzicka@sefbot.cz
+420 728 320 265