Chatbot v B2B: Jak s GASTRO MACH měníme gastronomický průmysl!
Předpokládaná doba čtení: 5 minut
Snížení nákladů, větší rychlost a kvalita práce. Máte velkou firmu, nebo firmu s rozsáhlým sortimentem a těžko se vám cílí na zákazníky? Máme řešení, které firmám umožní zefektivnit zákaznickou podporu, zlepší uživatelský zážitek a optimalizuje interní procesy. Poskytování informací o rozsáhlém portfoliu a správné zacílení na zákazníky, přeci jen často vyžaduje značné zdroje a čas.
Podíváme se na to, jak pomáháme firmám řešit problémy spojené s rozsáhlým sortimentem a jaké přínosy to pro firmy má. To by mohl říct každý že? My ale jen netlacháme, za nás mluví spokojení zákazníci a funkčnost našich řešení vám potvrdí sám pan Mach z GASTROMACHU na připnutém videu.
GASTRO MACH: Revoluce v české gastronomii?
Rodinná firma z Jeseníků, která si klade za cíl transformovat českou gastronomickou scénu k lepšímu. S jejich 32letou praxí jim to jde taky hezky od ruky. Z maličkého obchodu, který prodával příbory, se vypracovali mezi leadera trhu. Spolupracují se stovkami firem a mezi jejich klienty se řadí špičky v oboru jako KFC, Bidfood, Compass Group a další.
Mají úzce vyprofilovaný typ zákazníka a velmi širokou škálu sortimentu. Zařizují kuchyně, velké kompletní kuchyně, a to do všech možných zařízení. Potřebujete zařídit bar, restauraci, nemocnici, jídelnu, pizzerii, hotel, food truck, snídaňové bistro, nebo třeba kavárnu bez kuchyně, ve které byste rádi dělali občerstvení? Pro GASTRO MACH to není žádný problém a připraví vám ideální plán na míru. Jejich úsporná řešení, individuální přístup, autorizovaný servis a inovace, kterými se inspirují hlavně ze Skandinávie, a mnoho dalšího opravdu stojí za pozornost.
Pracují s ověřenou metodou ZIPKA-zaškolení, instalace, projekt, koncept, analýza. Jejich služby vás tedy provedou od úplného začátku, až po samotnou realizaci a zaškolení personálu. Aby vyhověli všem zákazníkům, je jejich sortiment opravdu široký. A s tímto vším na jejich stránkách pomáhá chatbot.
Rozhovor s majitelem GASTROMACHU – Janem Machem
Náš šéf Honza Ružička se vydal za šéfem GASTROMACHU Honzou Machem, do Jeseníků. Popovídali si o přínosu naší spolupráce pro jejich firmu a jak to u nich chodí.
Co dělá šéfbot pro GASTRO MACH a jaký to má smysl?
Na trhu je spousta firem, které mají velmi speciální nabídku sortimentu a těžko se jim přesně cílí na zákazníky. GASTRO MACH je jednou z nich. Řešení? Jednoduché. Náš chatbot na jejich stránkách funguje skvěle již čtvrtým rokem a pomáhá najít zákazníkovu potřebu tak, aby neodešel zmatený z webu, ale abychom ho navedli tam, kam potřebuje dojít.
Firma se tak vyhne znuděnému a nervóznímu zákazníkovi na lince, kterého obtěžuje spousta dotazů, čekání a následné přepojování na specialisty. Také hlavně ušetří čas i peníze, protože zákazníka rychle a efektivně obslouží chatbot.
Hlavní výhody chatbota v B2B a B2G segmentu
- Automatizace procesů pomocí chatbotů vede k výrazným úsporám (časovým i finančním).
- Nepřetržitá dostupnost chatbota také zvyšuje spokojenost zákazníků a šanci, že se na váš web zase vrátí.
- Dokáže rychle zpracovat i velké množství dotazů současně, čímž zvyšují efektivitu a zkracují dobu odpovědi.
- Při velké a složité škále sortimentu umí zákazníkovi poradit a dovést ho podle požadavků až k nákupu, popřípadě zanechání kontaktu pro dořešení se specialistou.
- Nemusíte věnovat energii zodpovídání neustále se opakujících dotazů a rad.
- V chatu může se zákazníkem “mluvit” přímo majitel nebo specialista firmy, přesně jako u GASTROMACH “mluví” pan Jan Mach – majitel.
Věříme datům, která chatbot přináší a vše je integrované do Microsoft Dynamics 365 CRM
Ať už máte chatbota umístěného na svojí Landing page pro vysokou konverzi, nebo na svém webu, umíme vám ukázat data. Ze všech dat o uživatelích uděláme analýzu a pomocí čísel a grafů ověříme, že chatboti fungují.
GASTROMACH využívá ke správnému fungování jejich firmy systém Microsoft Dynamics 365 CRM, v které od účetnictví až po správu skladu mají vše. Šéfbot je integrován tak, že se veškeré poptávky včetně detailů zapisují během vteřin do sekce zájemci. Tam pak v rámci obchodního procesu jsou dále tříděni potencionální zákazníci dle krajů a následně přiděleni konkrétnímu obchodníkovi.
Jak to celé probíhá?
V segmentu B2B i B2G je chatbot schopný zvalidovat leady, které do firmy přes webové stránky přichází, a tak udělat tzv. předvýběr.
Zákazník si vše “nakliká” z pohodlí domova a z GASTROMACHU ho následně kontaktuje přímo specialista na jeho požadavek, ať už je to nová poptávka, non-stop servis či cokoliv jiného. Domluví si schůzku dle potřeby, na ní doladí detaily a domluva je na světě.
Cílíte i vy na úzký okruh B2B zákazníků a zajímá vás, jak by chatbot mohl fungovat na vašich stránkách? Vyplňte formulář níže a my vám vytvoříme nezávaznou ukázku zcela zdarma.
O chatboty se zajímám již od roku 2016. Zkušenosti jsem o nich sbíral v Dánsku, Německu, ale také v Anglii, kde jsme měli firmu zaměřenou na věrnostní karty právě skrze chatboty. Baví mě zlepšování procesů, automatizace a také se dlouhou dobu věnuji marketingu.