Analýzy a výzkumy

pruzkum trhu

Analýza trhu skrze chatbot pomůže poznat lépe vašeho zákazníka!

Analýza trhu skrze chatbot pomůže poznat lépe vašeho zákazníka! Svého zákazníka jistě znáte, máte fungující živnost nebo firmu a víceméně v čase rostete. Na dotaz marketingové agentury nebo freelancera, který k vám přišel nastavit PPC reklamu nebo sociální sítě, bez váhání odpovídáte na otázku „Kdo je váš klient“ odpověď „To může být každý“. Pokud to tak máte […]

Analýza trhu skrze chatbot pomůže poznat lépe vašeho zákazníka! Číst dál »

vzpoura chatbotu

Vzpoura chatbotů: jeden práská na zaměstnavatele, druhý je rasista!

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Vzpoura chatbotů: jeden práská na zaměstnavatele, druhý je rasista! Číst dál »

Realitní marketing aneb jak prodat nemovitost

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Realitní marketing aneb jak prodat nemovitost Číst dál »

Živý chat nebo chatbot? Co je lepší?

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Živý chat nebo chatbot? Co je lepší? Číst dál »