fbpx

Chatbot

case study asklepion

Leader estetické medicíny Asklepion využívá chatbota k chytrému sběru zpětné vazby klientů

Leader estetické medicíny Asklepion využívá chatbota k chytrému sběru zpětné vazby klientů Asklepion – Institut klinické a estetické medicíny založený v roce 1996 doc. MUDr. Romanem Šmuclerem, CSc. je lídrem v oblasti laserové a estetické medicíny v České republice. A to díkyadlouholetým zkušenostem, hi-tech vybavení a profesionálnímu týmu odborníků. Nově tato prestižní klinika nasazuje také …

Leader estetické medicíny Asklepion využívá chatbota k chytrému sběru zpětné vazby klientů Číst dál »

Auto ESA chatbot

Společnost Auto ESA zefektivňuje call centrum díky chatbotovi od šéfbota!

Společnost Auto ESA zefektivňuje call centrum díky chatbotovi od šéfbota! Již více jak 25 let je Auto ESA jeden z největších tuzemských prodejců ojetých vozů. Má ročně tisíce klientů a péče o ně je prioritou. Když společnost hledala možnosti zkvalitnění zákaznického servisu, a tím pádem i zákaznické zkušenosti, obrátila se na naši firmu šéfbot, s.r.o. …

Společnost Auto ESA zefektivňuje call centrum díky chatbotovi od šéfbota! Číst dál »

co je to chatbot

Co je to chatbot?

Co je to chatbot? Chatboot, chatbox, chatterbot, chetot, chetbot, četbot, chatot nebo třeba četovací okénko. I tyto varianty slova chatbot často od našich zákazníků a partnerů slýcháme. Podívejme se společně na to, jak to s nimi vlastně je. Definice chatbota Chatbot je robot, který se snaží komunikovat s člověkem. Může se snažit rozeznat kontext dotazu …

Co je to chatbot? Číst dál »

vzpoura chatbotu

Vzpoura chatbotů: jeden práská na zaměstnavatele, druhý je rasista!

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Realitní marketing aneb jak prodat nemovitost

Určitě si vzpomenete na situace, kdy jste klikli na online chat, protože jste potřebovali odpověď na svou otázku a potřebovali jste ji hned. Jistě, v některých případech jste ji i dostali, ale předpokládám, že ve většině případů jste buď museli čekat na to, až se dostanete na řadu, nebo nebyl operátor online vůbec a byli jste požádáni o zanechání dotazu a emailové adresy. A čekali jste… a čekali… a odpověď? Někdy ani po 48 hodinách nikde.

Chatbot pomáhá v komunikaci s uprchlíky z Ukrajiny!

Chatbot pomáhá v komunikaci s uprchlíky z Ukrajiny! Již počátkem války na Ukrajině dorazilo do Prahy několik tisíc uprchlíků denně. Do poloviny dubna přišlo do ČR více než 300 tisíc obětí války. Pro srovnání, za prosinec 2021 eviduje Česká republika 1776 žádostí o přechodný pobyt a 100 žádostí o trvalý pobyt. Nečekaný náporu uprchlíků zaznamenalo ze …

Chatbot pomáhá v komunikaci s uprchlíky z Ukrajiny! Číst dál »

Chatbot_vs_zivy_chat

Živý chat nebo chatbot?

Často se nás klienti ptají, jestli chatbot dokáže plně nahradit živý chat. Mnoho jich totiž říká, že jejich produkt nebo služba je tak specifická, že není možné ji nahradit živý chat chatbotem. Tak jak to tedy je?